H
"hei"
Vieras
Ei painonvartijoiden pisteitä käytettäessä tarvitse syödä yhtään leipää, ellei sitten ihan välttämättä halua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä kans yks vatsavaivainen ilmoittautuu! DG:ksi kävisi varmaan lähinnä ärtynyt suoli, mutta se ei kai ole virallinen diagnoosi. Mulla toimii kans tuo ruisleivän välttely, se saa vaan mahan toiminaan aivan liian yliaktiivisesti, kun jo muutenkin stressi saa aikaan ripulia yms. Sitten Jotkin tulisemmat tai voimakkaammat mausteet tekee ripulin. Laktoosi ei myöskään sovi yhtään, ei edes laktoosittomat juustot, tulee vain kamalat ilmavaivat tai kramppaava ripuli. Kuitenkin tämän vaivan kanssa oppinut vuosien myötä elämään ja syömään sitä, mistä tietää ettei tuu niin pahoja vatsaoireita. Vieraassa paikoissa en koskaan syö mitään, jos en tiedä mitä se sisältää..hankalaa joskus kieltämättä.
Jaksamista! Minullakin on vatsaongelmia, peruutin tänään aamusta yhden menon kun olen nyt jo kolmesti käynyt kakalla...Kakka on sellaista tahmaista, haisevaa. Yök!! Ihan sama mitä syön, joka kerta sama juttu...tosin silloin kun kerran karppasin (lopetin rahatilanteen takia), olotila oli hyvä enkä juossut kertaakaan vessaan...kirjaimellisesti: ummetus meni pahaksi ja kesti melkein viikon. Lopulta jouduin ottamaan pienen määrän ainetta, jolle olen allerginen, jotta vatsa menisi sekaisin ja kaikki tulisi ulos.