P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Miten tuollainen tilanne on päässyt käymään? Nyt kipin kapin sinne sossuun!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:mitä se elämiseen tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:Alkuperäinen kirjoittaja minä:mitä se elämiseen tarkoittaa?
kaikkeen elämiseen.. en tarkoita nyt mtn huvituksia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.
Alkuperäinen kirjoittaja sossuun:Mistä te sitä homeista ruokaa saatte?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:Alkuperäinen kirjoittaja minä:mitä se elämiseen tarkoittaa?
kaikkeen elämiseen.. en tarkoita nyt mtn huvituksia jne.
No en olettanutkaan, mut siis ruokaan + asumiseen vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.
Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.
en minä ole tätä halunnut..enkä tehnyt kenellekään yhtään mitään pahaa..tämä on vanhempieni syy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.
en minä ole tätä halunnut..enkä tehnyt kenellekään yhtään mitään pahaa..tämä on vanhempieni syy.
millä tavalla vanhempien syy?
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Onko ap alaikäinen? Ota ehdottomasti yhteyttä paikkakuntasi sosiaalitoimistoon!
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mitä auttaa auton vaihto vanhempaan? Siitäpä sitten maksat korjauskuluja! Hyvä uudehko auto, pieni kulutus sehän olisi paras vaihtoehto tai sitten ilman autoa.