mitä teen kun joudumme syömään vanhentunutta ja homeista ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pökkeli talon asukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Miten tuollainen tilanne on päässyt käymään? Nyt kipin kapin sinne sossuun!!!!

meillä ei kerta kaikkiaan ole rahaa..kaikki on mennyt elämiseen. :( eikä tämä suinkaan ole ensimmäinen kerta..tätä on joka kuukausi.

Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juokaa vähemmän, polttakaa vähemmän, ostakaa vähemmän uusia vaatteita, vaihtakaa auto vanhempaan, muuttakaa pienempään asuntoon, lopettakaa lehtitilaukset, nettikin on 100% välttämättömyys? Turha valittaa jos itte on perheensä tohon tilanteeseen ajanut.

:headwall: :headwall:

en minä ole tätä halunnut..enkä tehnyt kenellekään yhtään mitään pahaa..tämä on vanhempieni syy.

Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:

en minä ole tätä halunnut..enkä tehnyt kenellekään yhtään mitään pahaa..tämä on vanhempieni syy.

millä tavalla vanhempien syy?

Alkuperäinen kirjoittaja pökkeli talon asukas:

millä tavalla vanhempien syy?

isä pelaa kaikki rahat..hänellä on peliriippuvuus. hän on käynyt hoidossa, mutta jätti sen kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Onko ap alaikäinen? Ota ehdottomasti yhteyttä paikkakuntasi sosiaalitoimistoon!

olen alaikäinen ja huolissani pikkusisaruksistani..pari kertaa olen joutunut ostamaan heille ruokaa omilla vähillä rahoillani.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mitä auttaa auton vaihto vanhempaan? Siitäpä sitten maksat korjauskuluja! Hyvä uudehko auto, pieni kulutus sehän olisi paras vaihtoehto tai sitten ilman autoa.

eiköhän tuossa auton vaihdossa tarkoiteta lähinnä sitä ettei olisi sitten sitä auto lainaa, kun ajaa 100e räiskällä...

vaikka rahaa on vähän, niin on rahan tuhlausta ostaa ruokaa niin että se pääsee vanhentumaan ja homehtumaan. Vähillä rahoilla sitä ei oikeasti pitäisi päästä tapahtumaan (koska sillooinon käyttänyt rahaa liikaa ruokaan). Ja eihän kaikki ruoka homehdu ja joku kuivamuona ei oikeastaan vanhene ollenkaan.

Yhteistyössä