Söisitkö sinä vielä tänään valmisruokaa mikä on mennyt vanhaksi 13.12 eli torstaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilperin äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilperin äiti"

Vieras
Itse tässä juuri tuollaista mössöä syön ja ei tämä pahalta vielä maistu.

Tokikin mietin että onko vanhentunutta ruokaa turvallista syödä, kun olen raskaana?

Mutta kun ei ole muutakaan kummempaa ruokaa jääkaapissa. Mies tuo illaksi ruoka-ainekset mistä teen huomisen ruoan.

mistä vetoa että kohta tähän ketjuun tulee kommentti: "no en söis valmisruokaa muutenkaan! Meillä ei syödä eineksiä eikä pikaruokaa koskaan, vaan AINA pelkkää luomu lähiruokaa joka on alusta asti itse tehty tuoreista raaka-aineista!!!!!!"

En söiisi, olen vähän "hysteerinen" noitten viimenen käyttöpäivä-päiväysten suhteen vaikka kermoja yms. parasta ennen juttuja noin käyttää viikkoja päiväyksen umpeuduttua.

[QUOTE="vieras";27706003]mistä vetoa että kohta tähän ketjuun tulee kommentti: "no en söis valmisruokaa muutenkaan! Meillä ei syödä eineksiä eikä pikaruokaa koskaan, vaan AINA pelkkää luomu lähiruokaa joka on alusta asti itse tehty tuoreista raaka-aineista!!!!!!"[/QUOTE]

Tämä, mutta ei se sun ruokas sillai pilalla ole että tarvis roskiin heittää :D Kyllä niissä kunnon säilöntäaineet on.

Yhteistyössä