Mitä teen kun en saa nykyään enää mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutteessa

Vieras
Siis seksistä on kyse! En muista koska olisin saanut orgasmin! Ja minulla kuitenkin on mieheni kanssa pitkä parisuhde takana ja seksielämämme on aina ollut loistava, se juttu, joka on toiminut, vaikka muuten olisikin ollut kaikenlaista. Mutta nyt ei toimi!!!! Nyt en vaan millään saa mitään irti, en saa orgasmia (vika lienee osittain minussa, mutta yksin kyllä saan eli on vikaa siinäkin, etten ehdi toimituksessa mukaan juttuun mieheni vuoksi) ja siksi nyttemmin inhoan koko toimitusta ja pelkään lopputulosta jo etukäteen. Mieheni valittaa jo valmiiksi, että petän häntä kuitenkin tämän takia, vaikken ole sitä suunnitellut, mutta vähän tässä nyt on sekava olotila. Jäänkö loppuelämäksi orgasmittomaksi ja tyytymättömäksi vaimoksi vai luovunko kaikesta perhe-elämästä, yhteisistä harrastuksista ja hyvästä yhteiselosta sen vuoksi, että saisin kunnollista seksiä? Oi kun pantais kunnolla ja kovaa!

Alkuperäinen kirjoittaja määrittele;28433521:
Edelleen, kerro mitä se pitää sisällä sun mielestä ja vertaa siihen mitä saat? Siis ihan konkreettisesti. Siitä on helppo sit lähtee avaamaan keskustelua lisää :)

Saan hidasta rakastelua perinteisessä lähestyssaarnaaja-asennossa. Haluaisin ratsastaa tai että minua pantais takaapäin, mutta siihen mieheni ei jostain syystä nykyään kykene niin, että asiassa tulis tyydytystä minullekin. Aiemmin kaikki tämä on toiminut. Mutta jos nyt edes saisi vauhtia hiukan enemmän yhdyntään niin vois jotenkin saada jotain irti, mutta kun ei, hidasta hinkkaamista, jossa lopetan jo orgasmiin pyrkimisenkin kun alkaa kyllästyttää jo puolessa minuutissa.

Mikä sua estää hyppäämästä ratsaille? Laukeatko pelkällä kovaa panemisella vai vaaditko samalla klitoriksen hyväilyä? Kaunako teidän suhde kestänyt? Oletteko puhuneet näistä asioista miehen kanssa? Oletko kertonut, mistä saat nautintoa? Ei syyttäen tyyliin "sä et koskaan..." vaan "syttyisin hulluna ja nauttisin, jos panisit mua kovaa, kulta". :)

Alkuperäinen kirjoittaja määrittele;28433585:
Mikä sua estää hyppäämästä ratsaille? Laukeatko pelkällä kovaa panemisella vai vaaditko samalla klitoriksen hyväilyä? Kaunako teidän suhde kestänyt? Oletteko puhuneet näistä asioista miehen kanssa? Oletko kertonut, mistä saat nautintoa? Ei syyttäen tyyliin "sä et koskaan..." vaan "syttyisin hulluna ja nauttisin, jos panisit mua kovaa, kulta". :)

En enää viitsi kun johan tuossa kirjoitin, että kun siirrytään minun tahtiini niin homma loppuu hetkessä ja silloin minä jään ilman. Takana on pitkä 20 vuoden parisuhde. Laukean naiseksi hyvinkin helpolla, mutten kuitenkaan tällä tyylillä mitä nyt on tarjolla. Puhuttu ollaan, tiedetään molemmat että nyt ei ole asiat hyvin, mutta ratkaisua ei olla löydetty. Umpikujassa olen ja mietin mitä ihmettä oikeasti teen. Kesäkin tulossa ja pitäis tuntea itsensä seksikkääksi, mutta mitä hittoa varten kun siitä ei kuitenkaan ole mitään höytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja määrittele;28433647:
Tyydytä itse itsesi? Ja anna miehen katsella? Oiko mitään ideaa? :)

Ja onko miehellä nyt joku stressaava vaihe elämässä/työssä jne.?

Väittää, että on henkisesti kunnossa. Kysyin itsekin sitä. Nukun nykyään sohvalla ja mies sängyssä kun en jaksa mennä pettymään sen viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja määrittele;28433689:
Kuinka usein teillä on seksiä? Ja syyllistätkö miestä tästä? Ei varmaan helpota miehen tilaa olleskaan..

Pari kertaa viikossa on seksiä. Juu ja tiedän, että ei ole helppoa miehellä, mutta minullakin on mitta täynnä. Enkö muka saa sanoa, että tämä nyt ei riitä minulle. Kun toinen vaihtoehto tuntuu olevan, että vaikenen ja kärsin.

Yhteistyössä