H
hmh
Vieras
Eivät sopineet lapsellemme, eikä noita roskiinkaan viitsisi heittää. Tuntuisi oudolta lähteä niitä myymäänkään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä merkkiä ne sitten on kun ei teille olleet hyviä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä merkkiä ne sitten on kun ei teille olleet hyviä?
Libero ja Pampers
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Voisko niitä neuvolaan tai jonneki muualle viedä?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä merkkiä ne sitten on kun ei teille olleet hyviä?
Libero ja Pampers
Mitä kokoa liberot ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Voisko niitä neuvolaan tai jonneki muualle viedä?
Niih juuri tuota oon pohtinut että ottaako neuvola tms. vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:No ei roskiin tietenkään! Eikö oo ystäviä tai tuttuja, joille antaa? Päiväkotiin, neuvolaan tai vaikka kaupan hoitohuoneeseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Voisko niitä neuvolaan tai jonneki muualle viedä?
Niih juuri tuota oon pohtinut että ottaako neuvola tms. vastaan?
Mie annoin neuvolaan muutaman New born -vaipan kun ehtivät käydä pieniksi. Iloisena th otti vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:No ei roskiin tietenkään! Eikö oo ystäviä tai tuttuja, joille antaa? Päiväkotiin, neuvolaan tai vaikka kaupan hoitohuoneeseen?
jep ei tietenkään roskiinkaikkien tuntemieni vauvat ovat kasvaneet jo yli tuosta, minne tahansa nuo olen valmis antamaan siksi täällä kysyinkin jos jollain olisi kokemusta että ottaako mikään taho vastaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin baipat ovat ja mitä merkkiä? Meillä olisi vaippojen osto edessä, joten jos lähistöltä sattuisit olemaan.....
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Eivät sopineet lapsellemme, eikä noita roskiinkaan viitsisi heittää. Tuntuisi oudolta lähteä niitä myymäänkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Off topic ap, mitkä vaipat sun vauvalle sit passasi jos ei Liberot tai Pampersit? Vai olivatko pieniä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Eivät sopineet lapsellemme, eikä noita roskiinkaan viitsisi heittää. Tuntuisi oudolta lähteä niitä myymäänkään...
Ah, tuo "sopineet" varmaan tarkoittaa, että olivat pieniä. Oon mieki blondi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Off topic ap, mitkä vaipat sun vauvalle sit passasi jos ei Liberot tai Pampersit? Vai olivatko pieniä?
ihan sopivia olivat mutta pikkuinen kai liian liikkuvainen kun falskasivat aika usein, ja aiheuttivat punoitusta, lidlin vaipat sopivat täydellisesti