Mitä teen kahdelle lähes täydelle vaippapaketille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
No ei roskiin tietenkään! Eikö oo ystäviä tai tuttuja, joille antaa? Päiväkotiin, neuvolaan tai vaikka kaupan hoitohuoneeseen?

jep ei tietenkään roskiin :) kaikkien tuntemieni vauvat ovat kasvaneet jo yli tuosta, minne tahansa nuo olen valmis antamaan siksi täällä kysyinkin jos jollain olisi kokemusta että ottaako mikään taho vastaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Voisko niitä neuvolaan tai jonneki muualle viedä?

Niih juuri tuota oon pohtinut että ottaako neuvola tms. vastaan?

Mie annoin neuvolaan muutaman New born -vaipan kun ehtivät käydä pieniksi. Iloisena th otti vastaan.

ai, pitääpä kysellä jos nuo kelpaisisivat vaikka sinne. toki jos joku tuntee tarvetta noille täältä niin vaipat sijaitsevat tampereella :)

No ei roskiin tietenkään! Eikö oo ystäviä tai tuttuja, joille antaa? Päiväkotiin, neuvolaan tai vaikka kaupan hoitohuoneeseen?

jep ei tietenkään roskiin :) kaikkien tuntemieni vauvat ovat kasvaneet jo yli tuosta, minne tahansa nuo olen valmis antamaan siksi täällä kysyinkin jos jollain olisi kokemusta että ottaako mikään taho vastaan :)

lastenkodit ja sairaalat ainakin ottavat..

Eivät sopineet lapsellemme, eikä noita roskiinkaan viitsisi heittää. Tuntuisi oudolta lähteä niitä myymäänkään...

Ah, tuo "sopineet" varmaan tarkoittaa, että olivat pieniä. Oon mieki blondi :ashamed:

Off topic ap, mitkä vaipat sun vauvalle sit passasi jos ei Liberot tai Pampersit? Vai olivatko pieniä?

ihan sopivia olivat mutta pikkuinen kai liian liikkuvainen kun falskasivat aika usein, ja aiheuttivat punoitusta, lidlin vaipat sopivat täydellisesti

Eivät sopineet lapsellemme, eikä noita roskiinkaan viitsisi heittää. Tuntuisi oudolta lähteä niitä myymäänkään...

Ah, tuo "sopineet" varmaan tarkoittaa, että olivat pieniä. Oon mieki blondi :ashamed:

et oo blondi ku minä ilmaisen asiat epäselvästi :P

Off topic ap, mitkä vaipat sun vauvalle sit passasi jos ei Liberot tai Pampersit? Vai olivatko pieniä?

ihan sopivia olivat mutta pikkuinen kai liian liikkuvainen kun falskasivat aika usein, ja aiheuttivat punoitusta, lidlin vaipat sopivat täydellisesti

Tuolla meidän pojalla sekä Liberot että Pampersit vuotavat ainakin kerran yössä :kieh: Ärrrsyttävää! Pitää kokeilla Lidlin vaippoja.

Yhteistyössä