Mitä teemme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia-Liisa ja Liisantytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia-Liisa ja Liisantytär

Vieras
Meillä on paljon tyttöjä ja jokaisella on kaksiosainen etunimi väliviivalla ja toinen nimi jokaisella tytöllä on Liisa. Ensimmäinen nimi on kaikilla tietenkin eri. Tämä on hyvin kätevä käytäntö, sillä kun kutsuu yhtä tytöistä niin huutaa tämän koko nimen ja hän tulee ja kun huutaa vain nimeä Liisa, niin kyllä heistä aina joku tulee, jos ei ole väliä, että ketä heistä kutsuu. Nyt kuitenkin on nimi-ideat loppuneet ja taas syntyi tyttö, jolle emme keksi sitä ensimmäistä nimeä. Meillä on jo ennestään Sirkka-Liisa, Kaisa-Liisa, Kaija-Liisa, Maija-Liisa, Marja-Liisa, Emma-Liisa, Tiina-Liisa, Leena-Liisa, Heta-Liisa, Maria-Liisa, Mari-Liisa, Jutta-Liisa, Anna-Liisa, Katja-Liisa, Nimetön-Liisa, Elli-Liisa, Liisa-Liisa, Kati-Liisa, Santra-Liisa, Charlotta-Liisa, Minna-Liisa, Minttu-Liisa, Venla-Liisa, Sari-Liisa, Tuija-Liisa, Kata-Liisa, Liisi-Liisa ja Amanda-Liisa, emmekä enää millään keksi tälle uusimmalle Liisalle väliviivan eteen uutta hyvää nimeä. Mitä teemme? Mieheni sanoo, että hänen nimensä voisi olla vain Liisa, mutta eihän se käy, koska hän tuntisi itsensä taatusti muita huonommaksi, koska hänellä ei olisi kaksiosaista etunimeä ja hän olisi suurella todennäköisyydellä nuorinkin meidän lapsista, koska emme me varmaan enää hanki lisää lapsia, koska olemme liika vanhoja, koska minä äiti olen 29v ja miehenikin on jo 35v.

Mieheni sanoo, että hänen nimensä voisi olla vain Liisa, mutta eihän se käy, koska hän tuntisi itsensä taatusti muita huonommaksi/QUOTE]Olen samaa mieltä että Liisa on huono valinta miehen nimeksi. Hyvin todennäköistä on, että miehesi tuntisi itsensä huonommaksi miesporukassa, töissä, jne. ja saattaisi kohdata suoranaista kiusaamistakin, sen verran epätavallinen nimi miehelle kuitenkin olisi.

Mieheni sanoo, että hänen nimensä voisi olla vain Liisa, mutta eihän se käy, koska hän tuntisi itsensä taatusti muita huonommaksi
Olen samaa mieltä että Liisa on huono valinta miehen nimeksi. Hyvin todennäköistä on, että miehesi tuntisi itsensä huonommaksi miesporukassa, töissä, jne. ja saattaisi kohdata suoranaista kiusaamistakin, sen verran epätavallinen nimi miehelle kuitenkin olisi.

Olen samaa mieltä että Liisa on huono valinta miehen nimeksi. Hyvin todennäköistä on, että miehesi tuntisi itsensä huonommaksi miesporukassa, töissä, jne. ja saattaisi kohdata suoranaista kiusaamistakin, sen verran epätavallinen nimi miehelle kuitenkin olisi.

Idiootti! Me tarkoitimme, että minkä kaksiosaisen nimen väliviivalla me annamme tuolle nuorimmalle tyttärellemme, koska mieheni sille ei sovi nimeksi pelkkä Liisa, koska kaikilla muilla siskoilla on kaksiosainen nimi väliviivalla ja jos tällä nuorimmalla tytöllä ei ole, niin hän tuntee itsensä muita lapsiamme huonommaksi, jos hänen nimensä on vain Liisa ja hän on melkoisella varmuudella vielä nuorin lapsemme! Ei mieheni nimeksi ole tulossa Liisa, vaan tuon nuorimman vauvan ja nyt siihen pitää keksiä joku toinen nimi eteen siihen kaksiosaiseen väliviivanimeen!

Yhteistyössä