mitä te tekisitte sijassani? *taas tuo naapuri*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Hanki itelleski karaoke vehkeet. tosin varota muita naapureita kera korvatulppien et voi viikko mennä joukatessa, jospa täti sit älyis vinkin?
Toki otat kaikki kaveritki mukaan laulamaan, siis ne jotka ei osaa laulaa..

hitto oon monesti sanonu frendeille et meillä kun pidetään jatkot niin saa vaikka huutaa kurkkunsa kipeeksi, mut mä asun keskustasta liian kaukana (8km) joten jatkot on aina järkätty lähempänä keskustaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Eli se osaa olla ovela :laugh: Kunnioitettavaa ;)

tahtoo olla itsekkin yhtä vittumainen ja ovela |O :D

Mäkin voisin haluta ton jalon taidon, ruetaan kimpassa opettelee :laugh:

kysytäänkö yksityistunteja naapurilta? voitas samalla saada laulaa karaokee :whistle:

Loistava idea! B) Joskaan men vedä karaokee ku tuhdissa humalassa :whistle: Enkä osaa enää dokailla niin et olisin niin jurrissa.. hmm.. ongelma :o

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Hanki itelleski karaoke vehkeet. tosin varota muita naapureita kera korvatulppien et voi viikko mennä joukatessa, jospa täti sit älyis vinkin?
Toki otat kaikki kaveritki mukaan laulamaan, siis ne jotka ei osaa laulaa..

hitto oon monesti sanonu frendeille et meillä kun pidetään jatkot niin saa vaikka huutaa kurkkunsa kipeeksi, mut mä asun keskustasta liian kaukana (8km) joten jatkot on aina järkätty lähempänä keskustaa :'(

Järkkää siis koko illan "tehdään naapuri hulluks" bileet. Eniten häiriötä tuottanut henkilö palkitaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Järkkää siis koko illan "tehdään naapuri hulluks" bileet. Eniten häiriötä tuottanut henkilö palkitaan ;)

mua harmittaa vieläkin että joudun järkkään synttärini meidän klubilla koska kutsuttua porukkaa tulee olemaan jotain 70-100... muuten oisin voinutkin järkätä ne meillä mut bändikin on tulossa :D eli tila loppuu 77m2 kolmiosta!

Yhteistyössä