V
vieras
Vieras
Mua on alkanut voimakkaasti ällöttää mieheni käytös. Tänään jotenkin kaikki sai pisteen i:n päälle kun mies vei muka lasta kävelylle ja oli vetänyt kannun shangriaa arviolta pariinkymmeneen minuuttiin tällä reissulla terassilla lapsi (1,5 v) mukanaan. Hän joutui lapsenvahdiksi, koska olen korkeassa kuumeessa + silmätulehduksessa. Mies on vihainen ja tyytymätön kuulemma kaikkeen. Ei jaksa elämäänsä.
Musta tuntuu, että tuo terassi -juttu meni vain yli ja tekisi mieli ottaa johonkin lastensuojeluun yhteyttä. Olen niin raivoissani. En olisi voinut uskoa tällaista. Mies on korkeakoulutettu johtotehtävissä työskentelevä ihminen, joka esittää työelämässä jotain sivistynyttä ja mukavaa kaveria. Totuus on kuitenkin se, että hän on kamala ihminen puolisolleen, ja näköjään nyt myös lapselleen.
Musta tuntuu, että tuo terassi -juttu meni vain yli ja tekisi mieli ottaa johonkin lastensuojeluun yhteyttä. Olen niin raivoissani. En olisi voinut uskoa tällaista. Mies on korkeakoulutettu johtotehtävissä työskentelevä ihminen, joka esittää työelämässä jotain sivistynyttä ja mukavaa kaveria. Totuus on kuitenkin se, että hän on kamala ihminen puolisolleen, ja näköjään nyt myös lapselleen.