Mitä te tekisitte minun sijassani? Lähtisittekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua on alkanut voimakkaasti ällöttää mieheni käytös. Tänään jotenkin kaikki sai pisteen i:n päälle kun mies vei muka lasta kävelylle ja oli vetänyt kannun shangriaa arviolta pariinkymmeneen minuuttiin tällä reissulla terassilla lapsi (1,5 v) mukanaan. Hän joutui lapsenvahdiksi, koska olen korkeassa kuumeessa + silmätulehduksessa. Mies on vihainen ja tyytymätön kuulemma kaikkeen. Ei jaksa elämäänsä.
Musta tuntuu, että tuo terassi -juttu meni vain yli ja tekisi mieli ottaa johonkin lastensuojeluun yhteyttä. Olen niin raivoissani. En olisi voinut uskoa tällaista. Mies on korkeakoulutettu johtotehtävissä työskentelevä ihminen, joka esittää työelämässä jotain sivistynyttä ja mukavaa kaveria. Totuus on kuitenkin se, että hän on kamala ihminen puolisolleen, ja näköjään nyt myös lapselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyl mänisin:
Mänisin lapsen kanssa poijes, jos ukko ei ton kummoisempi ois.... Muija kippee ja ite terassille pieni laps mukanaa.... Mistäs tömmösen oot löytännä?

Löysin ruokaravintolasta. Siellä törmättiin. Oli kivan, fiksun ja älykkään oloinen. Hauska. Helli ja piti hyvänä. Mutta on nyt muuttunut täysin, on vain inhottava nykyään ja ajattelee omaa napaansa eikä muuta. Haukkuu kaikkia työkavereitaan ja in inhottava perhelleen. En tiedä mitä tehdä, kun ei tuo suostu terapiaankaan menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyl mänisin:
Mänisin lapsen kanssa poijes, jos ukko ei ton kummoisempi ois.... Muija kippee ja ite terassille pieni laps mukanaa.... Mistäs tömmösen oot löytännä?

Löysin ruokaravintolasta. Siellä törmättiin. Oli kivan, fiksun ja älykkään oloinen. Hauska. Helli ja piti hyvänä. Mutta on nyt muuttunut täysin, on vain inhottava nykyään ja ajattelee omaa napaansa eikä muuta. Haukkuu kaikkia työkavereitaan ja in inhottava perhelleen. En tiedä mitä tehdä, kun ei tuo suostu terapiaankaan menemään.

Esitti herrasmiestä että sai sut itselleen? Ota ainakin aikalisä ja muuta erilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ManttuMinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ManttuMinttu:
Kummasti jaksat koneella olla vaikka olet kipeä.

Haista paska hiton tunteeton kusipää.

Pakko haistaa kun sieltä päin tuulee. Nimittäin sun paskanjauhanta.

Missä sun kaltaisia ihmisiä kasvaa? Miksi olet ilkeä niille, joiden elämä on murtumispisteessä muutoinkin? Meneekö sulla vielä huonommin kuin mulla, ja siksi olet tuollainen? Jos välttämättä haluat tietää, olen koneella 2 Buranan + Panacodin voimalla.

Yhteistyössä