A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Oi, teidän päivät kuullostaa niin kivalta. On meilläkin toki kivaa tytön kanssa <3 Mutta me asutaan TODELLA PIENELLÄ paikkakunnalla ja täällä ei oikeasti ole mitään, ei MITÄÄN! Ei kahviloita, ei muskareita, eikä värikylpyjä ja ainoa kerho on seurakunnan kerho, jossa on noin 30-40 vuotisia mammoja, mä olen 21. Mulla ei ole täällä ainuttakaan ystävää eikä kaveria kun kaikki on muualla opiskelemassa, joten harvoin kukaan käy kylässä, me ei juurikaan käydä missään. Ulkoillaan ja käydään lenkillä usein. Ei täällä ole mitään :/ Kaipaan juurikin sellaista, että lähdetään jonkun mammaystävän kanssa puistoon, kahville, kauppoja kierteleen tai ihan vain kylään, mutta kun ei täällä ole mitään, ja lähin kunnon kaupunki on 130 kilsan päässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene vain sinne seurakunnan kerhoon, vaikka muut ovatkin vanhempia. Ei ystävyys aina ikää katso, vaikka saman ikäisen kanssa ystävystyykin helpommin. Yksi mun parhaita äitikavereitani on seitsemän vuotta nuorempi. Äitini taas sai kuopuksensa yli nelikymppisenä ja piti paljon yhteyttä viitisentoista vuotta nuoremman esikoisen äidin kanssa. Sinne vaan sekaan, ehkä sieltä joku samanmielinen löytyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen käynytkin siellä pari kertaa, kaikilla on ne omat kuppikunnat, enkä mä tykännyt käydä siellä muutenkaan, muuta täällä ei ole...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen käynytkin siellä pari kertaa, kaikilla on ne omat kuppikunnat, enkä mä tykännyt käydä siellä muutenkaan, muuta täällä ei ole...
Ikävää, jos se ei ollut ns. sinun paikkasi. Seurailitko, oliko siellä ketään ns. ulkopuolisemman oloista tyyppiä? Ehkä kaikki muutkaan eivät ole ihan niin kotonaan tuossa porukassa. Käy siellä edes joskus ja seuraile, onko joku joka saattaisi tuntea samoin kuin sinä. Ja kyllähän sinne varmaan joskus tulee uusiakin, "iske kiinni" heti niihin, kun tulevat.
Kovin pienellä paikkakunnalla tietty voi olla, että kaikki oikeastikin jo tuntevat toisensa. Joskus kavereiden saaminen on ihan oikeasti työn takana. On tullut koettua, kun olen itsekin muuttanut paljon. Tsemppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei ole oikein ketään sen oloista, joka tuntisi olevansa myös yksin. No, onneksi me ollaan muuttamassa syksyllä varmaan tampereelle, toivon että sieltä saisin sitten uusia ystäviä. On mulla paljon kavereita ja pari sydänystävää, ja toisella niistä on lapsikin, mutta kun ne tosiaan asuu muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:ainoa kerho on seurakunnan kerho, jossa on noin 30-40 vuotisia mammoja, mä olen 21. Mulla ei ole täällä ainuttakaan ystävää eikä kaveria .
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:ainoa kerho on seurakunnan kerho, jossa on noin 30-40 vuotisia mammoja, mä olen 21. Mulla ei ole täällä ainuttakaan ystävää eikä kaveria .
![]()
Ei me "vanhukset" sua syödä. Rohkeesti mukaan vaan!