Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Päivitän verkkokauppaa, juon siideriä, hoidan sähköposteja ja lorvin täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Masennun, kuuntelen surullista musiikkia ja ahistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Täydennän astronauttiopintoihini liittyvää gradua ja skypetän proffani kanssa siihen liittyen.
Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Yritän fokusoida siihen, että huomenna alkaa elämä ilman alkoholia ja tupakkaa. Tuntuu kovin vaikealta näin vuosikymmenten jälkeen. Kohta lösähdän hetkeksi miehen viereen sohdalle, ja sitten nukkumaan! Mitä sinä Savanna touhuat? Onhan kaikki hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Yritän fokusoida siihen, että huomenna alkaa elämä ilman alkoholia ja tupakkaa. Tuntuu kovin vaikealta näin vuosikymmenten jälkeen. Kohta lösähdän hetkeksi miehen viereen sohdalle, ja sitten nukkumaan! Mitä sinä Savanna touhuat? Onhan kaikki hyvin?
Oletko poltanut tai juonut kauan? :hug: Onko vaikea lopetta?Tsemppia sulle että lopetaisit :hug:
Kaikki on mulla ok,nyt teen sivua,huomenna mun verkkokauppa on vihdoinkin valmis =)
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Yritän fokusoida siihen, että huomenna alkaa elämä ilman alkoholia ja tupakkaa. Tuntuu kovin vaikealta näin vuosikymmenten jälkeen. Kohta lösähdän hetkeksi miehen viereen sohdalle, ja sitten nukkumaan! Mitä sinä Savanna touhuat? Onhan kaikki hyvin?
Oletko poltanut tai juonut kauan? :hug: Onko vaikea lopetta?Tsemppia sulle että lopetaisit :hug:
Kaikki on mulla ok,nyt teen sivua,huomenna mun verkkokauppa on vihdoinkin valmis =)
Muista pistää mulle vaikka yksärinä se kaupan osoite!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Olen polttanut yli kaksikymmentä vuotta (siis reilusti yli). Nyt alkoa olen käyttänyt liikaa pari vuotta, ja ihan lapsettomuuden aiheuttamaan ahdistukseen aloin ottamaan ruoan kanssa viiniä, mutta voin myöntää, että noin vuoden on homma ollut pois lapasesta...
Lopettaminen on todella vaikeaa. Ei uskoisikaan. Yrittänyt kyllä olen, mutta mieli on heikko, ja minulle ei erinäisistä syistä käy "apuvälineet" eli on vain pakko tsempata. Yritän kuitenkin - taas!! Kiitos tsemppaamisesta.
Hienoa, että saat verkkokauppasi kuntoon. Yrittäminen on työlästä, mutta palkitsevaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Olen polttanut yli kaksikymmentä vuotta (siis reilusti yli). Nyt alkoa olen käyttänyt liikaa pari vuotta, ja ihan lapsettomuuden aiheuttamaan ahdistukseen aloin ottamaan ruoan kanssa viiniä, mutta voin myöntää, että noin vuoden on homma ollut pois lapasesta...
Lopettaminen on todella vaikeaa. Ei uskoisikaan. Yrittänyt kyllä olen, mutta mieli on heikko, ja minulle ei erinäisistä syistä käy "apuvälineet" eli on vain pakko tsempata. Yritän kuitenkin - taas!! Kiitos tsemppaamisesta.
Hienoa, että saat verkkokauppasi kuntoon. Yrittäminen on työlästä, mutta palkitsevaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Paineita:Olen polttanut yli kaksikymmentä vuotta (siis reilusti yli). Nyt alkoa olen käyttänyt liikaa pari vuotta, ja ihan lapsettomuuden aiheuttamaan ahdistukseen aloin ottamaan ruoan kanssa viiniä, mutta voin myöntää, että noin vuoden on homma ollut pois lapasesta...
Sinun varma pitää sen tehdä mielummin pikkuhiljaa,kun kerrallaan lopetta,varma näin olisi helpompi,jos vaikka joisit kerran viikossa vähän :hug: