Mitä teette juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitämitämitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pötköttelen aurinkotuolilla mökin terassilla ja lapset 4-17v ovat keskenään veneellä kalastelemassa. Ei voi juhannus rauhallisemmin sujua. Ilmakin on mitä parahin.

Palstailen kännykällä ja kuuntelen miesten hölinöitä.

Laitoin ne ruuat valmiiksi mitkä valmiiksi voi laittaa.

Odotan että mies tulee navetasta ja laittaa hiiligrillin palamaan. Odotan myös grillausvieraita saapuvaksi. Lapset leikkii pihalla ( 3kpl 3-4 vuotiaita). Ihan sopeva olo, ei tunnu yhtään juhannukselta.

Ihmettelen Calgaryn ja Albertan tulvia
http://globalnews.ca/news/659848/live-stream-bow-river-live-cam/
globalnews.ca/news/660446/dramatic-photos-of-cat-owner-swimming-to-safety-during-alberta-flooding/

Odotan et saadaan kohta syödä makkaraa, uuniperunoita, halloumia, herkkusieniä aurajuustolla & pekonilla, tomaattia, kurkkua.... etc. Mies lukee kirjaa, mä surffailen, ja kohta paistan sen halloumin.

Istua röhnötän sohvalla, läppäri jalkojen päällä ja juon karpalolonkeroa. Koira kuulostaa tuhahtelevan eteisessä. Mieheni on töissä monen sadan kilometrin päässä ja lapset viettää juhannusta isänsä luona.

Imetän 6 kk:n ikäistä yöunille.. Kaks-vee kuuluu laulelevan vielä sängyssä omassa huoneessaan. Mies katsoo telkkaria. Kylpytynnyri odottaa pihalla minua ja miestä lämpimänä. Maha on täynnä blinejä, ribsejä, makkaraa, uusia perunoita, maissia ja jäätelöä. Ähky olo! :D :D

istun koneella ja kuuntelen musiikkia. Mietin miksi olen niin yksinäinen. Olisin halunnut lähteä tansseihin, mutta ei ole ketään ystävää/tuttavaa kenen kanssa lähteä. Ainut kerta vuodesta kun olisi mahdollisuus, lapsella olisi lapsenlikka. Suren myös sitä että näytän niin vanhalta, eilen taksikuskikin antoi ymmärtää että ajatteli minun syntyneen 70 luvulla.

Yhteistyössä