Mitä te tarjootte kotlettien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nälkä

Vieras
Mun mielestä ei sovi ku muussi mut en jaksa sitä rupee tekemään :(
Mitä te yleensä tarjootte niiden kanssa ja onko teillä kastiketta kans?

Ku jos on keitettyjä pittuja ni onhan se vähän kuivaa ilman kastiketta...

Mä teen yleensä niin, että paistan kotletit, maustan suolalla ja pippurilla ja lisään purkin kermaa kastikkeeksi. Saavat muhia rauhassa, usein täytyy ehkä ohentaa kastiketta vähän vedellä. Lisänä keitettyjä pottuja ja joku simppeli salaatti. Meillä tykkää kaikki, ja on tosi hyvää, muttei ehkä sovi jos ei tykkää käyttää kermaa tai kyttää kaloreita...:)

Joskus 80-luvulla oli useinkin kotona ruokana kotletteja, mutta ei ne enää edes maistunut samalle kun ennen ja itse asiassa sellasta mössöä koko ruoka ja epäterveellistä etten sitä viitsi enää kokeillkaan.

Joskus 80-luvulla oli useinkin kotona ruokana kotletteja, mutta ei ne enää edes maistunut samalle kun ennen ja itse asiassa sellasta mössöä koko ruoka ja epäterveellistä etten sitä viitsi enää kokeillkaan.

Vasikan liha kotletit oli ennen ne ainoat. ENtiedä mikä moraalilih tehtailla onkaan ja ne on kai halvammista lihoista tehty ja pilattu kotletin maku. Ostin taas kun ne oli 30 prossaa halvemat ja täytyy yrittää tehdä niistä hyvät vaikka ne näyttää olevan naudanliha, porsaanliha ja tuoteselosteen vikarivi onliha-aromi. Kauas on menty vasikalihakotleteista

Yhteistyössä