S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Karjun, raivoan ja kiroilen. Saatan joskus paiskoa ovia ja jopa tavaroita.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Painun tupakalle ja rauhoitun
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Painun tupakalle ja rauhoitun
näin minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Painun tupakalle ja rauhoitun
näin minäkin.
tässä kohtaa voi sanoa et röökaamisesta on hyötyä! parempi minusta mennä kessulle ku rääkyä perseestä asti lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)
Mä en hermostuksissani tai ainakaan jos lapsilleni hermostun pysty vatsalihaksia tekemään. Jos yritänkin käydä selälleni lattialle, on muksut heti innoissaan, että pääsee lentsikka-ajelulle.
Mutta lenkille lähen, jos vain on mahdollista (mies kotona).