Mitä te sit teette kun teiltä menee hermot lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Painun tupakalle ja rauhoitun

näin minäkin.

tässä kohtaa voi sanoa et röökaamisesta on hyötyä! parempi minusta mennä kessulle ku rääkyä perseestä asti lapselle.

Pienempi paha se huutaminen on kun keuhosyöpänen äiti :saint:

Miten milloinki. :xmas: Joskus nauran vaan ja ihmettelen, että oon järjissäni ja sitte heti kohta mietin, että nytkö mulla sitte kilahti ku ei ees ressaa. :o Joskus meen vessaan ja laitan oven lukkoon ja tuun pois vasta ku huvittaa. Joskus karjun ja mesoan ja totean, että eipä kannattanu, mutta helpotti silti. :/ Yleensä roudaan sakkia jäähylle. :D Joskus vaan keitän kahvit ja otan aikalisän. Yks hyvä konsti on nykästä imuri kaapista ja huudattaa sitä. :whistle:

Mä huomaan sen lapsistani, minten aina käyttäydyn kun hermoni menetän. Meinaan lapset ovat alkaneet tehdä ihan samoin. Eli ääntä lähtee ja ilme on erittäin vihainen sekä tavarakin voi lentää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)

Mä en hermostuksissani tai ainakaan jos lapsilleni hermostun pysty vatsalihaksia tekemään. Jos yritänkin käydä selälleni lattialle, on muksut heti innoissaan, että pääsee lentsikka-ajelulle.

Mutta lenkille lähen, jos vain on mahdollista (mies kotona).

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
vatsalihasliikkeitä. ja koska tytölle on pukannut hirveä uhma, mulla on kohta sikspäkki B)

Mä en hermostuksissani tai ainakaan jos lapsilleni hermostun pysty vatsalihaksia tekemään. Jos yritänkin käydä selälleni lattialle, on muksut heti innoissaan, että pääsee lentsikka-ajelulle.

Mutta lenkille lähen, jos vain on mahdollista (mies kotona).

Niin no, yritä siin sitte hengittää syvään ja hillitä ihteensä kun toiset kiipee neljän raajan avulla lentäjäksi.. :whistle:

Yhteistyössä