Mitä te pyysitte / toivoite vauvallenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
kastelahjaksi?

Itse olen vain lähinnä miettinyt kutsuja ja ristiäisten tarjoamisia. En osaa kyllä yhtään sanoa mitä ihmettä toivoa vauvalle kastelahjaksi ja kummit ovat jo kyselleet, että mitä voisivat lahjaksi ostaa. Minulle lahjoja tärkeämpää on pienen oma juhla ja että sitä juhlitaan yhdessä läheisten ihmisten kanssa.

Meillä niitä lahjoja olisi tarvittu ennen pienen syntymää kun oli isot hankinnat. Mitäpä sitä sitten toivoisi kun ei rahaakaan kehtaa tulevaisuuden hankintoihin pyytää. En itse kauheasti halua mitään pölyyntyvää koriste-esinettä kun ei ole edes hyllyä mihin niitä pistää. Tietysti joku koru tai muu joka jää lapselle muistoksi. Vauvakirja on kans kiva lahja-idea.

Onko kyseessä teidän ensimmäinen lapsi vai onko jo muita joilta jäänyt esim. potta, lakanoita yms.?
Itse on pyydetty mm. täytettävää vauvakirjaa, kummilusikkaa, lasten peltorit kaikille kolmelle ja kaikki nuo edellä mainitut aiotaan pyytää tälle neljännellekin. Oma enoni toi mielestäni fiksun lahjan kaksosille: vaippoja. Muuta mitä ollaan saatu on ollut lähinnä vaatetta. Mutta jos teillä kaikenlaista jo on -tai vaikkei olisikaan- niin kannattaa miettiä jotain sellaista mitä mahdollisesti vauvan kasvaessa tarvitsee esim. lastenastioita nokkamuki ja lautasia tai jotain sellaista mitä ei itse ehkä ostaisi.

No meillä on ekalta kaikki romppeet tallessa eli vaunut, sitteri, syöttötuoli, turvakaukalo ja -istuin, pinnasänky, vanna, vaatteita, petivaatteita, leluja, kirjoja jne jne jne

Yhteistyössä