Mitä te ostatte Lidlistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupiikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkupiikkis

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
1 457
0
36
pk-seutu
Meen siellä käymään, kun toivun tästä kesäflunssasta.

Ostan kesäretkille mehuja ja jääteetä. Aion kokeilla Lidlin vihreäkuorista kahvia, luin jostakin että olisi hyvä hinta-laatu-suhde. Ja sitten Lidlin vessapaperin ja lidlin hyla-maidon nappaan mukaan. Edullisia ja hyviä.

Mitäs tuotteita te ostatte sieltä?

maustamatonta jogurttia, vaniljajäätelöä (joka nyt näyttää olevan kadonnut kaikista lidleistä :( ), pakastevadelmia, karpalonmakuista kivennäisvettä, paseerattua tomaattia, kreikkalaista jogurttia ja mitä nyt sattuu milloinkin tarttumaan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Perunamuusijauhe, siitä saa nopeasti perunalepuskoita ja esim. lihamuusivuokaa.

Ai niin, tuostahan oli yhdessä ketjussa tänään puhetta, että olisi hyvää. Tiedätkö, onko siinä maitojauhetta valmiina? Tuon hyla-homman takia en voi ostaa jos on maitojauhetettu.

Ok, on siis keskusteltu keväälläkin. Mutta valikoimat muuttuu ja onpa täällä muitakin aiheita jopa tiheämmin esillä :)

Lukaisin tuon ketjun, jugurtit ja hötöt jätän sinne, kaikki missä on maitoa tai kermaa (kun se ei ole hylaa).

Meillä ostetaan kaikki melkein Liidelistä! Siiderit ja oluet ja vessapaperit ja kananmunat ja KOTIMAISTA saa melkein kaikkee! Juhlamokkaakin saa, ettei tarvii ostaa niitä eurooppa-sekotuksia/paahtoja, mistä meillä ei tykätä yhtään. Porkkanatkin ostan, jos sattuu olemaan kotimaisia/ruotsalaista, muut on myrkkyy, maistuu pahalle jopa hevosten suussa(kokeiltu on). En tajuu, miks mollataan edullista ruokaa. Työntekijätkin siellä on yleensä ystävällistä väkeä, eikä täällä muutkaan työmaat niin ruusuisia ole!

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Mä tykkään eurooppalaisesta kahvista, joten erilainen paahto ei haittaa. Mutta en tahdo maksaa yli 2 e kahvipaketista enkä tykkää mistään halpiskahveista (kultakatriina ym.).
Kulta Katriina maksaa Alepassa lähelle 4 euroa. En pidä sitä halppiskahvina.

Jaa-a... hedelmiä käyn bongaamassa jos ovat halvempia ja paprikaa ja sellasta sieltä saa ei-paprika-aikaan halvemmalla kuin muista kaupoista. Ainakin meilläpäin. Sit ostan jotain pieniä juttuja mitä ei muista kaupoista saa kuten niitä ihan tummia suklaita toisinaan ja sit jotain pähkinäsekotuksia varsinkin jos ovat tarjouksessa. Muut ostokset hoidan ihan smarketista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ale:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Mä tykkään eurooppalaisesta kahvista, joten erilainen paahto ei haittaa. Mutta en tahdo maksaa yli 2 e kahvipaketista enkä tykkää mistään halpiskahveista (kultakatriina ym.).
Kulta Katriina maksaa Alepassa lähelle 4 euroa. En pidä sitä halppiskahvina.

Pahaa silti.

Hyviä kahveja: Jacobs Café Krönung, Juhlamokka, Presidentti. Ok gevalia, brazil. Tummista hyviä Llly Espresso, Paulig Parisien, presidentti tummapaahto.

Pahoja: Kultakatriina, saludo, kaikki halpismerkkikahvit.

Suurimman osan ruoka- ja päivittäistarvikkeista. Maitoa esim en koskaan osta muualta kuin lidlestä. Perunamuussijauhetta käytän hävyttömän paljon, minä joka olen aina vihannut muussijauheita. Mutta kun tuohon muussijauheeseen lankesin, niin olen tyksätynyt siihen niin kovasti että meillä siitä tehdään useemmin muussi kun perunoista.

Yhteistyössä