Mitä te ootte ostanut/tehnyt isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset valitti tänä vuonna ihan itse mitä haluavat antaa lahjaksi. He sit valitsi t-paidan ja dvd:n. Omalle isälle tilasin viimesen osan hänen keräämäänsä tv-sarjaan.

lounaan ja kakun mäkin teen. ja jotain hyvää aamupalaa...Hiirimattoa se ei käytä ja en usko että toi paitakaan ois sen juttu...(vaikka kävi kyllä mielessä..)

Mä tein mukuloitten kanssa pyyheliinan vohvelikankaasta, johon kaksi vanhimmaista (6- ja 3-v.) tekivät koristeet puuvillalangalla pujottelemalla. Sitten koko poppoon kera tekaisimme myös tyynyliinan, johon kaikilta piirrettiin kädenkuvat ja sitten jokainen piirti käden viereen oman kuvansa (myös 1.5-vuotias :) ).

Meillä t-paita, jossa edessä ja takana vauvan kuva. Lisäksi tuoksu, kortti, kirja, täytekakku ja isäinpäivä lounas.

Oho, kyllä pitäisi iskän olla tyytyväinen noilla lahjuksilla. Minä ostin miehelle ja pojalle (1 v.) samanlaiset paidat ja tehtiin yhdessä kortti. Varmaan laitan aamulla oikein hyvän ja kauniin aamiaisen. Kakkua taidetaan saada mummoloissa sitten tarpeeksi.

Kangasväreillä sotattiin lahjaksi tyynyliina. Siihen kaksivuotiaan ja puolivuotiaan käden- ja jalanjälkiä, aion jotain tekstiä raapustaa lisäksi myös.. ehkäpä jotain "nuku hyvin isä" tms.

[QUOTE="sirmu";22418998]Kangasväreillä sotattiin lahjaksi tyynyliina. Siihen kaksivuotiaan ja puolivuotiaan käden- ja jalanjälkiä, aion jotain tekstiä raapustaa lisäksi myös.. ehkäpä jotain "nuku hyvin isä" tms.[/QUOTE]

Tää on aika kiva idea, ehdittäisiinköhän lapsen kanssa toteuttaa jotain tällaista...mistä niitä kangasvärejä saa ja paljonko maksaa?

Oma isä saa kirjan ja kortin, puoliso saa kortin meidän alle vuotiaan muksun nimissä. Eivät nuo merkkipäivät merkitse hänelle mitään. Hän ei onnitellut äitienpäivänä eikä muistanut ystävänpäivää (olin synnärillä) saati syntymäpäivää.

Yhteistyössä