rypsiporsaan fileeviipaleet

"vieras"
Mä en tajuu sitä miksi se yrttivoi on sielä raakojen sianpalojen seassa?

Mutta ite olen tehnyt niitä maustamattomia ja paistanut siis vain pannulla + sienikastiketta kaveriksi.
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27224357:
..valkosipuli-yrttipaistonapilla.. tms..

Onko jku ostanut?
Mä ostin niitä vahingossa kolme pakettia. :D

En nyt yhtään tiedä mitä niistä tekisin sitten.
Ehdotuksia? :D
Jos sulla tuollaiset valmisvoit oli siinä matkassa, niin siinä oli varmasti myös ehdotus niiden laittamiseen.
 
määä
[QUOTE="vieras";27224548]Mä en tajuu sitä miksi se yrttivoi on sielä raakojen sianpalojen seassa?

Mutta ite olen tehnyt niitä maustamattomia ja paistanut siis vain pannulla + sienikastiketta kaveriksi.[/QUOTE]
siis onko se oikeasti siellä seassa? No ei kai?
 
"Piipi"
[QUOTE="vieras";27224548]Mä en tajuu sitä miksi se yrttivoi on sielä raakojen sianpalojen seassa?

Mutta ite olen tehnyt niitä maustamattomia ja paistanut siis vain pannulla + sienikastiketta kaveriksi.[/QUOTE]

Koska ne lihat pitää paistaa siinä yrtti- tms. voissa, josta pitäis tulla makua ja tuleehan siitä: pahaa. Kaksi kertaa olen kokeillut (eri makuisia) ja en kyllä suosittele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä;27224555:
Jos sulla tuollaiset valmisvoit oli siinä matkassa, niin siinä oli varmasti myös ehdotus niiden laittamiseen.
No ei kai.:O

:LOL:

En minäkään nyt mikään täys idiootti ole,mutta en nyt ajatellut pelkkiä valkosipuli-yrttivoissa paistettuja fileepaloja syödä..:headwall:
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27224627:
No ei kai.:O

:LOL:

En minäkään nyt mikään täys idiootti ole,mutta en nyt ajatellut pelkkiä valkosipuli-yrttivoissa paistettuja fileepaloja syödä..:headwall:
no jos paketissa on lihaa, niin siitä ei paljon muuta pysty laittamaan? Eihän aloittaja kysynyt "mitä lisukkeeksi"
 
En oo ostanu.
Paista pihvit maustevoin kanssa ja tee vaikka kerma tai valkosipuliperunoita tai lohkoperunoita
sekä uunivihanneksia.
Lisäkkeeksi sopii myös keitetty ja maustettu riisi tai riisi- ohra tai vaikka sienikastike ja höyrytety
perunat ja porkkanat.
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27224747:
"mä en yhtään tiedä MITÄ niistä tekisin"

Ei

"en tiedä mitä niille tekisin"
no suo anteeksi. Minusta vaan tuo "mitä niistä tekisin" viittaa siihen, että aloittaja miettii, tekeekö niistä pataa, vai paistaako uunissa, vai grillaa, vai kenties pannulla.
Mä oletin, että se voi on siellä erikseen, joten oletin, että ajatus on tuossa tuotteessa se, että paistetaan pannulla, ja laitetaan maustevoi. Onpa siinä sitten paljon vaihtoehtoja lisäkkeeksi, eiköhän jokainen about keksi.
Mutta anteeks, kun oon näin tyhmä, ja aattelin että se on nyt laittamassa niistä karjalanpaistia vissiin.
 

Yhteistyössä