mitä te askartelette lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me askarreltiin pahvilaatikosta just leikkiuuni/hella.
Poika on kovasti sellasta toivonut, mutta ne on niin pirun kalliita, eikä kirppiksiltä oo löytynyt.
Nyt sitten tehtiin ite ja voi että on poika onnellinen! :heart:

Muovailuvaha on myös kovassa käytössä.

Kun kerää kuivia männynneulasia, niin niitä voi liimata kartonki-siilille piikeiksi. tuli tosi kiva kun teimme. Samaan pahviin siilin kanssa voi liimata myös kirjan välissä kuivattuja syksyn lehtiä ja muita värikkäitä kasveja. Tulee tosi hieno ja värikäs. Ja lapset oli innokkaita keräilemään luonnosta kaikenlaista.

Vessapaperirullista keksii kans vaikka mitä esim. ihmishahmoja, eläimiä ym. niihin voi liimata kartonkia, kangasta, lankaa yms.

Käytän tilaisuutta hyväksi: meillä on tollanen askartelusalkku, jossa on mm. chenillepalloja. Mitään ohejeita vaan ei ole mukana. Löytyiskö jostain nettisivuja, joilla ohjeita, miten askarrellaan esim. erilaisia eläimiä??

Pääsiäistiput osattiin tehdä itse, mutta mainoksessa näin pandoja ja kirahveja ym. Mun mielikuvitus ei riitä yksinään.

Viimeks me tehtiin kukkia kreppipaperista, rautalangasta ja kukkateipistä. Se oli lapsille ehkä vähän liian hankala, mutta ne piti siitä kuitenkin ja mä sain hiki hatussa vääntää.

Yhteistyössä