mitä te ajattelisitte jos olisi nainen joka on yrittänyt rikkoa suhteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun ukosta ois kysymys niin hän itse omasta tahdostaan ei olisi suostunut naisen kaverikseen jos oltais hänestä niin kiivaasti tahdottu eroon,ja jos hyväksyisi niin tietäisin jonkun olevan vinossa..

Avaa silmät,ala seuraamaan miestäsi sillä silmällä,tiedosta hänen menemiset,liikkeet ja eleet,kun tulee viesti puhelimeen esim.tai yllättävä meno.. sillä epäilen että hän sua pettää jos on sairaalloisen mustasukkainen.
Sairaalloisen mustasukkaisen kans ei todellakaan ole hyvä elää,jos olet kokoajan tossun alla,heti suhteen alussa pitää selväksi tehdä että musta on sit turha olla liian mustasukkanen.. Minulla on omakin elämä,ja on miehiä ystävänäni,mutta vain ystävinä.. ovat olleet ennen sinua ja tulevat olemaan.

kirjaudu miehesi tnnuksilla joskus ja katso jos tämä muija kirjoittaa yksityisenä jotain "salatreffejä" yms.. pusi pusi juttuja!

Sairaaloisen mustasukkaiseen ukkoon ei kannata luottaa.. hän itse tekee vääryyksiä ja kuvittelee sunkin niitä tekevän,omaa paskamaisuuttaan yrittää purkaa kontrolloimalla ja hallitsemalla sua.. Hän sua saisi muka pettää yms. mutta sä et häntä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanoin miehelle et paree tulla kunnon selitys tai saa painua helvettiin.
mies on mua kohtaan ollu sairaanloisen mustasukkanen milloin mistäkin :(
kotona ei seksiä ei hellyyttä jne..pistää taas miettii

Kumman valitsi?

Ensin ne oli seurustellu teitä ennen, sitten niillä olikin ollu juttua teidän suhteen aikana, sitten niillä ei ollu ollu mitään, sitten se ei mitään oli loppunu, sitten miehes oli tehny kaikkensa vältelläkseen tätä naista (jonka kanssa on seurustellu, mutta ei ole ollu mitään) ja sitten laittaa salaisen puhelinnumeron facebookiin.

Ei helvetti.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanoin miehelle et paree tulla kunnon selitys tai saa painua helvettiin.
mies on mua kohtaan ollu sairaanloisen mustasukkanen milloin mistäkin :(
kotona ei seksiä ei hellyyttä jne..pistää taas miettii

Kumman valitsi?

Hyvä kysymys muuten.. taitaa ukko tietää että seku sanot,että et sä oikeesti jättäis sitä,kuhan yrität vaan "hallita" häntä kuten hän hallitsee sua..

voin sanoa että vaikka saisikin rakkaan miehekkeen poistamaan exät kamulistalta niin yhteisestä sopimuksesta toinen voi laittaa asetuksista profiilinsa salaiseksi jolloin on ikäänkun ei olisi Facebookissa mutta näkyy ainoastaan vain kavereille.

Tuttavalleni kerran kävi niin että oli luullut miehensä poistaneen erään naisen mutta eräänä päivänä huomasi tämän kommentin kuvan alla jossa oli naisen nimi mustalla.

Yhteistyössä