mitä täytekakun väliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh..

Vieras
oikeesti onko paras täyte kakkuun perinteisesti marjoja ja hilloja plus kermavaahtoa? jotain muuta haluais kokeilla mutta vasta tein täytskärin jossa oli mustikkamoussea (mustikoita,kermaa,tuorejuustoa,ranskankermaa) eikä maistunu edes kovin hyvältä.Siis mousse itsessään ihan tosi hyvää mutta kun sen laittaa kakun väliin niin jää vähän laimeaksi se maku.. onko kellään ohjetta joka maistuis oikeesti hyvältä?

mä teen usein tällästä väliin ja menee kuumille kiville :

eli floran kermavaahtoa , sekaan vaan sekoitetaan Danion kevyttä suklaa moussea ( saa kaupoista 4 pikarin pakkauksissa ) Ja sit vielä sekaan marianne rouhetta !!

Ja vieraat tykkää !

Meinasin nyt tehdä niin, että mansikkarahkaa (mansikoita, kermaa, maitorahkaa ja liivatetta) toiseen väliin ja kuningatarhilloa+ kermaa toiseen...saa nähä mitä tulee =)
Ja maidolla minäki yleensä kostutan

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen ny:

eli floran kermavaahtoa , sekaan vaan sekoitetaan Danion kevyttä suklaa moussea ( saa kaupoista 4 pikarin pakkauksissa ) Ja sit vielä sekaan marianne rouhetta !!

Ja vieraat tykkää !

Teetkö vaalean vai suklaisen kakkutaikinan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen ny:

Ja vieraat tykkää !

Teetkö vaalean vai suklaisen kakkutaikinan?

olen tehnyt molempii, molempi parempi ;)

Yhteistyössä