K
kypsynyt
Vieras
Eli alunperin kyse on pikkusiskostani ja hänen entisestä kaveristaan.
Teinejä molemmat.
Tyttöjen välit meni poikki,jonka jälkeen kaveri rupesi kiusaamaan siskoani
puhelimitse,facebookissa ja myös uhkasi hänet hakattavan(uhkaili).
Siskoni lintsasi tästä syystä paljon koulusta ja voi muutenkin pahoin.
Olemme sanoneet perheen äidille,joka ainoastaan hyökkää suullisesti kimppuun ja haukkui meidät ja siskoni.
Myöskin työlle olemme asiasta sanoneet,saimme vitun haistatukset päin näköä.
Tilanne rauhoittui itsestään hetkeksi ja alkoi nyt kesällä uudestaan kun siskoni on ollut paljon meillä eikä kiusaajakaan ole koulussa.
Nyt kiusaaja on ottanut kohteeksi meidän tyttäremme 10.v.,jolle huutelee,että Kerro Sirpalle eli siskolleni(nimi muutettu)että se on huora.
Sanoin viimeksi tänään kiusaajalle,että lopettaa huutelun tyttärellemme niin vastaus oli,että vittu mä teen mitä mä haluun.
Mitä tekisittte???
Haluan,että tämä teini jättää perheemme kokonaisuudessaan rauhaan...
Teinejä molemmat.
Tyttöjen välit meni poikki,jonka jälkeen kaveri rupesi kiusaamaan siskoani
puhelimitse,facebookissa ja myös uhkasi hänet hakattavan(uhkaili).
Siskoni lintsasi tästä syystä paljon koulusta ja voi muutenkin pahoin.
Olemme sanoneet perheen äidille,joka ainoastaan hyökkää suullisesti kimppuun ja haukkui meidät ja siskoni.
Myöskin työlle olemme asiasta sanoneet,saimme vitun haistatukset päin näköä.
Tilanne rauhoittui itsestään hetkeksi ja alkoi nyt kesällä uudestaan kun siskoni on ollut paljon meillä eikä kiusaajakaan ole koulussa.
Nyt kiusaaja on ottanut kohteeksi meidän tyttäremme 10.v.,jolle huutelee,että Kerro Sirpalle eli siskolleni(nimi muutettu)että se on huora.
Sanoin viimeksi tänään kiusaajalle,että lopettaa huutelun tyttärellemme niin vastaus oli,että vittu mä teen mitä mä haluun.
Mitä tekisittte???
Haluan,että tämä teini jättää perheemme kokonaisuudessaan rauhaan...