mitä tässä lukee? englannin taitoiset, auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boobs :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

boobs :D

Vieras
Hi!
I'm young woman from finland. My english is not so good, but hope so you can understand what I mean :)
I heard of this website, and i decideded to try this :)
I need desperetely new boobs!
I have two children, and when they was babies, I brest feeded them. And no my boobs looks like they belongs to some old woman :(

Tuollain siinä sanotaan:

Hei!

Olen nuori nainen Suomesta. Englantini ei ole kovin hyvää, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Kuulin nettisivusta ja päätin yrittää tätä. Tarvitsen epätoivoisesti uudet rinnat. Minulla on kaksi lasta, ja kun he olivat vauvoja, rintaimetin heitä. Ja nyt rintani näyttävät siltä kuin ne olisivat jonkun vanhan naisen rinnat.

Hei! Olen nuori nainen suomesta. Englantini ei ole kovin hyvää, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Kuulin tästä nettisivusta ja päätin kokeilla sitä. Tarvitsen kipeästi uudet tissit! Minulla on kaksi lasta ja imetin niitä kun he olivat vauvoja. Ja nyt tissini näyttää siltä kuin ne kuuluisivat jollekin vanhalle naiselle.

Karkea ja pikainen suomennos ole hyvä!

hei olen nuori nainen suomesta. englantini ei ole kovin hyvä,mutta toivon että ymmärrät(te) mitä tarkoitan. kuulin tästä nettisivustosta ja päätin kokeilla sitä(tätä). tarvitsen epätoivoisesti uudet tissit. minulla on 2lasta ja kun he olivat vauvoja imetin heitä. nyt tissini näyttävät siltä kun kuuluisivat jollekin vanhalle naiselle.

mutta
...but i hope so...ilman tuota SO
when they was babies...when they WERE

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
LAPSENI KAATUI PAHASTI ULKONA KUN HALUSI VÄLTTÄMÄTTÄ, JA HENGITYS EI KUULU SYDÄN HILJENTYY EIKÄ H.KESKUS VASTAAA!!!!! APUA MITÄ TEEN?

Soita nyt sinne hätäkeskukseen niin kauan että vastataan (112). Tai juuda joku naapuri soittamaan.

Hi!
I'm a young woman from Finland. My english is not so good, but I hope you can understand what I mean :)
I heard of this website, and I decided to try this :)
I desperetely need new boobs!
I have two children, and when they were babies, I brestfeeded them. And now my boobs look like they belong to some old woman :(

Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
Hi!
I'm a young woman from Finland. My english is not so good, but I hope you can understand what I mean :)
I have two children, and when they were babies, I brestfeeded them. And now my boobs look like they belong to some old woman :(

desperately

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hi!

desperately

Oho, niinpäs onkin :) Eli:

Hi!
I desperately need new boobs!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
herjalla pistän profiilin tonne ;)
mut en osaa englantia

No voi nyt herran jumala :laugh: No, jokainen tavallaan :D

Koitan korjata tosta virheet :)

Joo herjalla ja herjalla. Kannattais ensin käydä koulut loppuun ennen kuin alkaa söhlään aivottomia juttuja.

käyn ku kerkiän ;)

enkä aio omaa kuvaani laittaa sinne. tai laitan mut ihan photoshopattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
herjalla pistän profiilin tonne ;)
mut en osaa englantia

No voi nyt herran jumala :laugh: No, jokainen tavallaan :D

Koitan korjata tosta virheet :)

Joo herjalla ja herjalla. Kannattais ensin käydä koulut loppuun ennen kuin alkaa söhlään aivottomia juttuja.

käyn ku kerkiän ;)

enkä aio omaa kuvaani laittaa sinne. tai laitan mut ihan photoshopattuna.

ja niinkö luulit tissit saavas? kyllä siellä pitää revitellä ja kunnolla(ja usealla kuvalla), että ne tissit saa. huomasit varmaan ohjelmasta? epäilen että töitä tekemällä saa nopeammin ne rahat kokoon.

Yhteistyössä