Mitä tarkoittaa kun mies sanoo tarvitsevansa aikaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiehkäjoomitää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiehkäjoomitää

Vieras
No siis lyhyesti sanottuna ollut 2 vuotta juttua miehen kanssa, ei ole kuitenkaan vakavaksi päässyt menemään ja mies on joskus sanonut ettei ole seurustelevaa tyyppiä!? Nyt mies piti tarkoituksella juttuun puolen vuoden tauon. Nyt olemme tänä vuonna taas nähneet joitain kertoja, kerran mies sanoi minulle kännissä, että jos haluaisi seurustella niin kyllä me sitten seurusteltais jne.. Hänen kaverinsa kuitenkin tästä jutustamme ovat hänelle vittuilleet jotain, joka varmaan on osittain syynä että mies otti taas vähän takapakkia ja nyt olemme taas tässä nähneet joitain kertoja. Viimeksi esim sanoi taas jotain tyyliin ettei voi kieltäytyä jos pääsee munlaisen viereen nukkumaan, jonka jälkeen pussas pari kertaa ja lähti pois ja matkalla sanoi kaksi kertaa tarvitsevansa aikaa. Tämän jälkeen tuli vappu ja mieheen törmäsin illanvietossa ja pyysi minua sieltä mukaansa ja lähdinkin sitten, seuraavana päivänä ei ois päästänyt millään lähtemään omiin menoihini vaan olisi halunnut että olisin vielä jäänyt hänen luokseen. Nyt ei miehestä kuitenkaan kuulu taas yhtään mitään. Eli mitä ihmettä, onko tuo tarvitsen aikaa selitys vaan ettei nyt halua ikinä kanssani mitään mutta ei voi sanoa suoraan vai tarkoittaako se juuri sitä, että tarvitsee aikaa, että ehkä joskus voisi tullakkin tästä jotain vai jotain muuta ja mitä?? Oma pää alkaa hajoamaan tässä jutussa ja pahasti..

kuulostaa kyllä siltä että kannattas ottaa pakkia, kopsahtaa aika kovaa kun oot kaiken varalla roikkunu langan päässä pitkän aikaa ja hän löytääkin ihmisen jonka kanssa ei-seurustelevaa-tyyppiä oleva muuttuukin yhtäkkiä seurustelevaa tyyppiä olevaksi...

[QUOTE="vieras";26224892]ei halua sun kanssa suhdetta, pelkän vakipanon. odottelee sellaista naista jonka kanssa voisi suhteeseenkin ryhtyä[/QUOTE]

Näin ne yleensä menee..

Aika murheellinen aloitus. Olet ap yksinäinen ja sinulle siksi kelpaa tuollainen käytös. Arvosta itseäsi sen verran, että älä suostu tuollaiseen. Mies tosin on minusta aivan selvästi ilmaissut mistä on kyse. Se vaan pitäisi vielä sinunkin ymmärtää.

Turhaa miestä odottelet. Valitettavasti sinä et ole se, jonka hän haluaa. Helpommalla pääset, kun irrottaudut hänestä kokonaan ja jatkat omaa elämääsi. Silloin voit löytää oikean kumppanin itsellesi etkä mitään tuuliviiriä.

Kuulostaa niin tutulta... Itselläni on samantyylinen tilanne menossa, vaikka kuinka olen yrittänyt päästä miehestä yli niin ei se ole niin helppoa... Sattuu vaan ajatella etten se ollutkaan minä, jonka kanssa hän haluaa olla...

[QUOTE="vieras";26225405]Aika murheellinen aloitus. Olet ap yksinäinen ja sinulle siksi kelpaa tuollainen käytös. Arvosta itseäsi sen verran, että älä suostu tuollaiseen. Mies tosin on minusta aivan selvästi ilmaissut mistä on kyse. Se vaan pitäisi vielä sinunkin ymmärtää.[/QUOTE]

Aivan niin. Monesti olen itsekin ihmetellyt tietyntyyppisten naisten takertumista tuollaisiin miehiin, kun maailma on kuitenkin puolillaan parempiakin.

Yhteistyössä