Mitä tarkoittaa, kun kissa värisyttään häntäänsä?

Näin juuri. Pari tuolla ylempänä ei tajunnu mitä tarkotetaan tällä värinällä (tod.näk. ei kissa ihmisiä...) ja lisään että on merkkailua silloin kun puskee pyllyä samalla jotain vasten ja värisyttää häntää. Muutoin mielihyvää :)

Ja se löytökisu on NIIN onnellinen että värisyttää usein :)

Ei puske pepulla vaan poskillaan ja päälaella ja väristelee samalla :) Hassun näköstä vaan, kun ekaa kertaa nyt oon tollasta nähnyt. Meidän leikatut pojat ei oo koskaan tolleen väristelleet :)

[QUOTE="vieras";22647845]Mitä tarkoitat?[/QUOTE]

No melkein aina ollu kissa ja ikunaan en oo nähny häntää kippuralla/kiepillä SELÄN PÄÄLLÄ...ohan se kiepillä etutassujen edessä tai vieressä kun istuu mutta selän päällä???

No melkein aina ollu kissa ja ikunaan en oo nähny häntää kippuralla/kiepillä SELÄN PÄÄLLÄ...ohan se kiepillä etutassujen edessä tai vieressä kun istuu mutta selän päällä???

En minäkään ennen tuota, se pistää sen etuviistoon ja pippuralle alaspäin. Ihan kuin niillä joillakin koiraroduilla hännät on
Tuo tosin on aina elänyt kahden koiran kanssa, että ehkä se itsekin luulee olevansa koira. Sen seuralaisilla tosin ei ole kippurahäntää.

Meidänkin leikattu poikakissa aina välillä värisyttää häntäänsä kun on oikein hellyydenkipeällä tuulella, samalla kiehnää ihan mahdottomasti ja hurisee niin että rappaukset putoaa. :D Meidän leikattu tyttö ei taas juuri sitä tee vaikka muuten onkin mahdottoman ihmisrakas ja aina loikkaa puolituttujenkin sylkkyyn helittäväksi.

[QUOTE="vieras";22648418]Juu, ei siis mikään rulla häntä vaan ihan kippurahäntä, kuten tuolla kuvan koiralla.
Kissalla se vaan erottuu paremmin kun on kapea häntä[/QUOTE]

Paitsi kuten meidän nykyisellä britillä...häntä kuin ketulla :) ja saa ottaa kiinni, ei välitä lainkaan. Edellinen oli kärppänä kiinni sormissa jos vain hipaisikin häntää, sitä ohutta ja pitkää (maatiaiskisu).

Eikö nuo meidän pojat oo sitte tyytyväisiä...eivät nimittäin tee tota lainkaan (paitsi joskus ulkona)... ;)

Tosiaan tämä löytökissa värisyttää häntäänsä mennen tullen, kun meistä (ihmisistä) joku menee ohi tai tulee muuten lähelle. Ehkäpä hän sitten on tyytyväinen oloonsa :)

Onhan meitä ihmisiäkin erilaisia. Toiset näyttävät tunteensa ja varmasti värisyttäisivät häntäänsäkin jos sellainen olisi.

Meidän leikattu kollikissa värisyttää häntäänsä aina kun se "moikkaa" eli katsoo päin ja hieman korottaa päätä ja siristää silmiä. Eli meillä se tarkoittaa moikkaamista, ei se sitä muuten tee :)

Mun kollikissa kerran hyppäs pydälle kun istuin sen ääressä kiehnäs mun päätä,, kääntyi väristi häntäänsä ja kusi mua päähän (tosijuttu) olin niiiin iloinen..(y)

Uusimmat

Yhteistyössä