J
justttt
Vieras
[QUOTE="vieras";22647762]Mitäs se meinaa kun kissa pitää häntäänsä kippuralla selkänsä päällä?[/QUOTE]
Jaahas, oisko porvoon kissoja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin juuri. Pari tuolla ylempänä ei tajunnu mitä tarkotetaan tällä värinällä (tod.näk. ei kissa ihmisiä...) ja lisään että on merkkailua silloin kun puskee pyllyä samalla jotain vasten ja värisyttää häntää. Muutoin mielihyvää
Ja se löytökisu on NIIN onnellinen että värisyttää usein![]()
Ei puske pepulla vaan poskillaan ja päälaella ja väristelee samallaHassun näköstä vaan, kun ekaa kertaa nyt oon tollasta nähnyt. Meidän leikatut pojat ei oo koskaan tolleen väristelleet
![]()
Se osoittaa kuinka kiitollinen on kun on päässyt hyvään kotiin. Osaa arvostaa sitä ja haluaa näyttää sen![]()
No melkein aina ollu kissa ja ikunaan en oo nähny häntää kippuralla/kiepillä SELÄN PÄÄLLÄ...ohan se kiepillä etutassujen edessä tai vieressä kun istuu mutta selän päällä???
No melkein aina ollu kissa ja ikunaan en oo nähny häntää kippuralla/kiepillä SELÄN PÄÄLLÄ...ohan se kiepillä etutassujen edessä tai vieressä kun istuu mutta selän päällä???
Tyttökissa siis. Meidän kollit ei tota tee![]()
Mulla on Gwen Baileyn kissoista kertova kirja eikä siinä mainita sanallakaan kissojen väristäviä häntiä. Kun kissa tervehtii kotiin tulevia ihmisiä niin kirjan mukaan häntä on pystyssä, mutta ei värisevä.
Katoin ton ekan linkin - aa, siis tuota "kippuraa" tarkoitat - no se on ihan normikissa "kippuraa"
Mä näin silmissäni nooh, rullalle sykerretyn hännän ja olin että joo-o![]()
Eikö nuo meidän pojat oo sitte tyytyväisiä...eivät nimittäin tee tota lainkaan (paitsi joskus ulkona)...
Tosiaan tämä löytökissa värisyttää häntäänsä mennen tullen, kun meistä (ihmisistä) joku menee ohi tai tulee muuten lähelle. Ehkäpä hän sitten on tyytyväinen oloonsa![]()