R
R.O
Vieras
Minulla oli ystävä yökylässä ja keskustelimme ja joimme hieman viiniä läpi yön. Yläkerrasta koputettiin monta kertaa. Enkö saa keskustella ystäväni kanssa yöllä omassa kodissani?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla oli ystävä yökylässä ja keskustelimme ja joimme hieman viiniä läpi yön. Yläkerrasta koputettiin monta kertaa. Enkö saa keskustella ystäväni kanssa yöllä omassa kodissani?
Missä huoneessa juttelitte? Jos on nukkuma-aika, ei kannata istua makuuhuoneen sängyllä juttelemassa, koska naapurilla on todennäköisesti sama huone jonkin perheenjäsenen makuuhuoneena. Hiljaisuuden aikaan saa minusta puhua normaalilla puheäänellä, mutta äänekästä naurua ja kiljahteluja välttäisin. Yllättävän hyvin kyllä kuuluu meidänkin kerrostalossa äänet
Se ettei toinen naapuri valita, johtuu todennäköisesti paremmasta sietokyvystä. Ääni saattaa myös kuulua eri lailla eri suuntiin, muistaisin kyllä niin päin, että alakerrasta kuuluu äänet helpommin ylöspäin, tietysti lattian tömistelyä lukuunottamatta.
¨no täällä on remontoitu ja porattu naapurissa koko sunnuntai. onko se oikein?!
naapurin koira herättää aamuisin 6.30 haukunnallaan eikö se ole jo naapurien häirintää
Minä en aio kuiskata omassa kodissani. Olen asunut 15 vuotta Suomessa ja kerrostalossa. Vasta muutimme tähän ja koko ajan koputetaan ja käydään ovella valittamassa että yläkerran lapset muka heräävät meidän vuoksemme.
Mitä teidän talon järjestyssääntö sanoo? Meidän talossa ei saa porata ollenkaan sunnuntaisin ja lauantaisin vain klo 18 saakka. Sitä ovat kaikki noudattaneet täällä, vaikka ainahan se poraaminen ottaa hermoon. Meidän yläkerrassa tehtiin vasta vessaremontti ja meidän vauva huusi kuin syötävä aina koko sen ajan kun poraus jatkui![]()
Mutta kun ei minunkaan lapseni häiriinny kun puhun. Miksi naapurit häiriintyisivät? Ei vaimonikaan häiriinnyt ja on aivan suomalainen nainen.
Mutta kun ei minunkaan lapseni häiriinny kun puhun. Miksi naapurit häiriintyisivät? Ei vaimonikaan häiriinnyt ja on aivan suomalainen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja påpå;23405321:Juttelu öisinkin on mielestäni ok. Jos siihen herää, niin silti pystyy nukahtamaan uudestaan. Mutta tuo musiikin soitto on perseestä. Basso kun hakkaa korvan juuressa, niin siinä on aivan mahdoton nukkua.