voisko joku avata tätä vähän. Sain soittoajan vasta maanantaiksi.
Mistä tämmönen johtuu, ja mitä se tarkoittaa?
Mistä tämmönen johtuu, ja mitä se tarkoittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:Ei ole vaarallista! Jonkin verran löytyy melkein aina, jos enemmän niin se sit hoidetaan.
Miksi se testi otettiin jos ei oireita ole? Eli löydettiinkö se ihan vahingossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:mitä toi e viidenteen tarkottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:no toi e viidenteen tarkoittaa sen bakteerin määrää pissassa. Yleistä on että bakteeria on e4-5 jos näyte on kontaminoitunut eli huonosti pesty. Oliko pussipissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Voi kiitos teille ihanille. Eli tyttärelläni ei ole mitään hätääKiitos kauheesti, nyt mä voin taas huokaista helpotuksesta.
Olette oikeesti ihanan suuri apu!! :flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:no toi e viidenteen tarkoittaa sen bakteerin määrää pissassa. Yleistä on että bakteeria on e4-5 jos näyte on kontaminoitunut eli huonosti pesty. Oliko pussipissa?
Ei ollut pussipissa, vaan pottanäyte, siis potassa oli "viilipurkki" johon pissa otettiin.
Ja siis kyllä mä sen pesin, mutta en mä nyt mitään desinfiointiainetta käyttänyt, niinku ne välillä käyttää ennen sitä pussia.
Nopea alapesu ennen näytettä siis.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:Alkuperäinen kirjoittaja eeva:no toi e viidenteen tarkoittaa sen bakteerin määrää pissassa. Yleistä on että bakteeria on e4-5 jos näyte on kontaminoitunut eli huonosti pesty. Oliko pussipissa?
Ei ollut pussipissa, vaan pottanäyte, siis potassa oli "viilipurkki" johon pissa otettiin.
Ja siis kyllä mä sen pesin, mutta en mä nyt mitään desinfiointiainetta käyttänyt, niinku ne välillä käyttää ennen sitä pussia.
Nopea alapesu ennen näytettä siis.
Ja vielä tähän kommentoin, että kun näyte on otettu tuolla tavoin purkkiin, on täysin normaalia, että E.colia siihen mukaan pääsee.
Edelleen, ei siis mitään hätää.
Alkuperäinen kirjoittaja terkka:e5 tarkoittaa kyllä tulehdusta, varsinkin jos on vain yhtä bakteeria löytynyt. e coli on tavallisin aiheuttaja. se että on oireeton, on hyvä, joskus näinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:mitä toi e viidenteen tarkottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:mitä toi e viidenteen tarkottaa?
Tuo on bakteerien määrä näytteessä. Ja niitä bakteereita on erittäin runsaasti eikä vain vähän niinkuin tuo yksi "asiantuntija" väittää. Jos lapsi on pieni eikä osaa kertoa oireita, tarvitset antibioottikuurin lapselle ja lisäksi munuaisten ultraäänitutkimus, että rakenteelliset syyt voidaan sulkea pois, jos sitä ei aikaisemmin ole tehty. Isommalla lapsellla, jos mitään oireita ei ole, ei tarvi antibioottia.