Mitä tarkoittaa että vauva n kiinnittynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
Kaikki kysyy joko on kiinnittynyt,ei oo neuvolassakaan kukaan mitään puhunu...voiko vauva syntyä vaikkei ole siis kiinnittynyt? nyt mulla menos rv 38...

sun vauvas voi kiinnittyä vasta esim tuntia ennen syntymää :) joten se voi olla väljänä pää kuule vielä synnärille oisit synnyttämään menossa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli siis toivoa on ettei mene yliajalle :D

No joillain se voi kiinnittyä jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa mutta silti menee yli. Mikään tae se ei ole. Mutta sähän sanoit ettei neuvolassa kukaan mitään ollut puhunut? Mistä silloin tiedät, että vauvan pää on kiinnittynyt?

on paljon lantiostakin kiinni kiinnittyykö vaiko ei.. mun lapset ei koskaan ole kiinnittynyt vaan olleet ihan liikkeellä.... ehkä siks mulla onkin kaks keisaria takana :-)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli siis toivoa on ettei mene yliajalle :D

No joillain se voi kiinnittyä jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa mutta silti menee yli. Mikään tae se ei ole. Mutta sähän sanoit ettei neuvolassa kukaan mitään ollut puhunut? Mistä silloin tiedät, että vauvan pää on kiinnittynyt?

en tiedäkkään onko kiinnittynyt,mutta muiden kommenteista ymmärsin ettei sillä ole väliä milloin se vauva sieltä syntyy...

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi :):
Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
Kaikki kysyy joko on kiinnittynyt,ei oo neuvolassakaan kukaan mitään puhunu...voiko vauva syntyä vaikkei ole siis kiinnittynyt? nyt mulla menos rv 38...

sun vauvas voi kiinnittyä vasta esim tuntia ennen syntymää :) joten se voi olla väljänä pää kuule vielä synnärille oisit synnyttämään menossa

Noin oli yhdellä lapsistani kun menin synnyttämään. Kätilö käski kävelemään ja minähän kävelin tuntikausia, söinkin seisaaltaan.
Vajaa puoli tuntia olin salissa käyrän jälkeen ja hyvin syntyi ja nopeasti.

Yhteistyössä