Mitä tarjottavaa sinä haluaisit tyttöjen iltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Mulle on tulossa pe vain parhaat ystävät istumaan iltaa. Mietin mitä tarjottavaa. Ajattelin vihanneksia ja pari dippiä. Savukalatortilloja (kylminä). Pinaattifetapiirakkaa. Hedelmäsalaattia jälkkäriksi ja jotain hyvää suklaata. Siis helpolla ajattelin päästä. Sellaista mitä voi nopsaan töiden jälkeen tehdä.

Mut siis, mitä sinä haluisit :flower:

Dippivihannekset on mahtavia!! :) Lisäksi vois olla kirsikkatomaatteja, vaikka niitä ei oikein voi dipata.

Voisko kalatortillojen lisäksi olla jotain muitakin tortilloja? Vai tykkääkö kaikki varmasti kalasta?

Mitä juomia?

Kotigastronomin taco- ja valkosipulidippiä Partaäijään sekoitettuna kera Raffeleiden, kukkakaalinuppujen, kurkun ja porkkanan. Sitten tekisin lärpäkkeitä ja tuoresalaatin, lopuksi hedelmiä ja juustoja. :p Karppia nääs. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mulle on tulossa pe vain parhaat ystävät istumaan iltaa. Mietin mitä tarjottavaa. Ajattelin vihanneksia ja pari dippiä. Savukalatortilloja (kylminä). Pinaattifetapiirakkaa. Hedelmäsalaattia jälkkäriksi ja jotain hyvää suklaata. Siis helpolla ajattelin päästä. Sellaista mitä voi nopsaan töiden jälkeen tehdä.

Mut siis, mitä sinä haluisit :flower:

Nämäkin on ihan hyvät. Jos mietit eri vaihtoehtoja, niin laittaisin savukalatäytteen lisäksi vaikka sellaisen perus-meksikolais-kana-tai jauhelihatäytteen vaihtoehdoksi tortilloihin. Dipin sijasta ja piirakan sijaan saattaisin tarjota ruokaisaa salaattia tai kun on jo piirakkaa ja tortillaa, niin kevyemmin jotain vihersalaattia ja vihanneksia ja dippiä. Pinaattifetan sijasta voisi olla vaikka kana-ananas-aurajuustopiirakkaa tai kinkkupiirakkaa. Hedelmäsalaatti kuulostaa raikkaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
mä haluaisin lihaisaa/kalaisaa salaattia, kanatortilloja ja jääkylmää kaljaa. jälkkäriksi valuvaa suklaakakkua ja jätskiä. voisitko järjestää?

:D Kuten sanoin, noi mun makean leipomiset ei juur koskaan onnistu, saatika joku suklaakakku! Suolaset tulee luonnostaan. Itse en tykkää makeista niin kai se on sitten niin, että leivontaan tarvitaan se tunne että onnistuu niinku sanotaan :snotty:

Tai siis tarkoitan sitä, että silloin kun on tyttöjen ilta ei pitäis miettiä kaloreita ja dieetteijä vaan vapautua arjen kahleista, lörpötellä syödä "tyttöjen" herkkuja ja tehdä muuta hauskaa! :D

Juustotarjotin ja TUC-keksejä. Tarjottimelle ainakin Auran sinihomejuustoa, vuohenvuustoa ja pippurijuustoa. Lisäksi omenaviipaleita ja viinirypäleitä.

Yhteistyössä