P
"pahis, syntipukki"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:oli uni ongelmia nukuin 4-5 tuntia yössä 3kk. pakotin itseni jaksamaan.
mutta raja tuli eteen kun pelkäsin mennä töihin lapsia hoitamaan. pelkäsin että teen jotain kauheeta lapsille. pari kertaa raivostuin ihan turhasta lapsille.
ajattelin että pakko jäädä saikulle ennenkuin teen jotain kauheeta lapsille (tapan tai jotain muuta) . sitten löysäsin annoin itteni olla heikko. ei enään tarvinnu jaksaa. olin siinä kunnossa että olin sairaalassa 10kk. yhteen vetona että jos ei ihminen jaksa niin sairastuu mieleltään.
Minä olen tuo ylikiltti "muka-ilkeä-ex-vaimo", joka olen syntipukki ja syyllinen kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan ja solvattu julkisesti jos vaikka mistä... Kaikkeni olen yrittänyt, hoitanut lapset yksin, joustanut, pyydellyt anteeksi kaikkea, mitä olen keksinyt. Anyway, hain siis apua. Kerroin, että en jaksa, että uuvun, että pelkään sekoavani jne. Pakko oli jaksaa. Todettiin vain, että uusi vaimo on niin vaikea ihminen, että viranomaisilla ei ole keinoja. Sanottiin, että "harva olisi sinun tilanteessasi kestänyt NOIN HYVIN" ja että olen osannut tukea hyvin lapsia. Jos minä en jaksa, niin kuka sitten. Elämäni on tuhottu täysin ja sisältää pääosin kärsimystä. Kärsin myös lasteni takia. Ei siinä auta hyvä palaute sosiaalitoimesta tms. Jos jokin tilanne on korjaamaton, niin se on vain kestettävä ja jos ei kestä, sekoaa tai masentuu. Välillä olen lähellä tätä (kuten juuri nyt, kun taas tuli täysin yllättäen lunta tupaan ), välillä kauempana. Kohtuuttomia joskus ihmiseltä vaaditaan. Muistan, kun joku sanoi joskus, ettei kenellekään kasata kuormaa enemmän kuin on voimia. Minä olen eri mieltä!