T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mieheni ei ole pessyt hampaita ainakaan 1,5vuoteen... mitä seuraamuksia siitä voi koitua?
Ennen vanhaan(ei edes niin kovinkaan kauan sitten):
a) Ei pesty hampaita(ei ollut edes hammasharjoja)
b) Hiukset pestiin kerran kahdessa viikossa, eplkällä vedellä. Ei ollut pesuaineita.
c) Eläimet tapettiin ja niiden liha syötiin ja turkki ja nahka käytettiin vaatteisiin.
Tässä muutama elämän perusasia, joita ei nykyihmiset tajua. Ja tähän voisi lisätä vielä muutamia. Itse olen 30 vuotias, mutta olisin ihan hyvin voinut, ja halunnutkin, elää joskus 1800 luvulla.
Ennen vanhaan(ei edes niin kovinkaan kauan sitten):
a) Ei pesty hampaita(ei ollut edes hammasharjoja)
b) Hiukset pestiin kerran kahdessa viikossa, eplkällä vedellä. Ei ollut pesuaineita.
c) Eläimet tapettiin ja niiden liha syötiin ja turkki ja nahka käytettiin vaatteisiin.
Tässä muutama elämän perusasia, joita ei nykyihmiset tajua. Ja tähän voisi lisätä vielä muutamia. Itse olen 30 vuotias, mutta olisin ihan hyvin voinut, ja halunnutkin, elää joskus 1800 luvulla.
Yleisinfektio ei tarkota verenmyrkytystä. Sepsis sen sijaan tarkoittaa. Sen aiheuttuu ikenien gingiviitistä johtuva bakteerien kulkeutuminen sydämeen mikä voi pahimmassa tapauksessa johtaa sydänifarktiin tai sydäninsuffisienssiin eli sydämen vajaatoimintaan.Hoitamattomista hampaita voi tulla pahimmillaan yleisinfektio eli verenmyrkytys. Siihen voi kuolla.
Moi oon 14v poika en oo pessyt hampaita varmaan 5kk voiko mulle tulla jotai ongelmiaNo ainakin suu haisee pahalle,, hampaat reikiin ja ikenet tulehtuu ja hampaat alkaa irrota. On myös todettu olevan yhteys sydän kuolemiin.