Mitä tapahtuu 2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulevaisuus pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulevaisuus pelottaa

Vieras
Puhutaan niin paljon kaikenlaista. Osa tuntuu ihan Star Trekiltä, osassa tuntuu olevan totuuttakin. Mikä on totta? Mua ainakin pelottaa.

- Napojen luontainen liikkuminen

- 2012 on jotkut planeetat galaksimme keskustassa

Mutta mitä nuo vaikuttavat, mitä tapahtuu? Osaako joku neuvoa nettisivustoa, johon VOI LUOTTAA? Vai voiko tiedemiehiinkään luottaa? Avaruusbiologeihin?

Ennustukset maailmanlopusta tai jostain muutoksesta pelottavat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Halloota:
No mannerjäät voi sulaa päivämäärästä riippumatta. Ilmastonmuutos, näes. Ja joku lähiseutujen huonokuntoinen ydinvoimala voi posahtaa.

Nyt puhuttiin maailmanlopusta.

Eihän. Vaan "maailman lopusta sellaisena, kuin sen tunnemme."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Halloota:
No mannerjäät voi sulaa päivämäärästä riippumatta. Ilmastonmuutos, näes. Ja joku lähiseutujen huonokuntoinen ydinvoimala voi posahtaa.

Nyt puhuttiin maailmanlopusta.

Jaa no mulla loppuu maailma, jos joudun jättämään kotoni ilmastonmuutoksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tulevaisuus pelottaa:
Puhutaan niin paljon kaikenlaista. Osa tuntuu ihan Star Trekiltä, osassa tuntuu olevan totuuttakin. Mikä on totta? Mua ainakin pelottaa.

Mutta mitä nuo vaikuttavat, mitä tapahtuu? Osaako joku neuvoa nettisivustoa, johon VOI LUOTTAA? Vai voiko tiedemiehiinkään luottaa? Avaruusbiologeihin?

Ennustukset maailmanlopusta tai jostain muutoksesta pelottavat...

mitä tuota pelkäät?! Ihan turhaa. Jos maailmanloppu tulee, niin sitten tulee. Höh. Ei mua ainakaan pelota.

Olen syönyt ihan hirveästi koko ajan, näköjään auttaa pelkoon siten että edes hieman pelko lamaantuu, kai kun aivot täyttyy ja turtuu sokerista. =( Hyvästi laihdutuskuuri.

Varmaan vuonna 2012 kun tulee joku mikä lie, painan jo 200 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
2012 poistuu hehkulamput myynnistä, muuta en tiiä.
:whistle:

No tää on varmastikin vaarallsinta tulevaisuuden kannalta mitä on odotettavissa. Tai siis tiedetään jo nyt.

Ja muutenkin kannattaisi muistaa kun JimD:tä kattoo, ettei ne ihan mitään dokumentteja ole.

Jos uskoo tuon 2012 jutun, niin miksei sitten usko sitä kun joku lahko jenkeissä usko(i) että maailmanloppu olisi tullut 2008. Voi olla uskovat vieläkin, kun ei ole ihan varmaa mitä vuotta heidän pelastajansa (eli lahkon perustaja) uskottelee heidän elävän.

Alkuperäinen kirjoittaja raamatun mukaan:
Tai sitten Jeesus hakee maanpäältä omansa pois ja saatana hallitsee maailmaa. Aika hirveetä!!

Raamatussahan näin sanotaan.Tosin ei sanota et se tapahtuis tuolloin mut kuka tietää...

..Mä en pelkää mitään,mä pidän ihan huuhaana noita lopun ennustuksia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulevaisuus pelottaa:

Navat todellakin liikkuu, siis magneettiset navat. Ja ennustetaan napojen vaihtavan paikkaa "lähiaikoina". Sama on tapahtunut jo useita kertoja maapallon historiassa. Mitä tapahtuu muutoksen aikana, mikä voi jatkua vuosiakin ei tiedetä. Kaikenlaista visiota on, mutta mitään faktaa ei ole.

Eiköhän tuo 2012 ollut siten että aurinkokuntamme rata leikkaa galaksin keskitason ei siis galaksin keskustaa, koska sinne on matkaa niin paljon, ettei siihen siirtymään riittäsi edes StarTrek:in fysiikkamallinnus. Sen verran kovaa kyytiä pitäisi mennä, jos täältä galaksin laitamilta yhtäkkiä keskustaan lennettäisiin. Ei olisi todellakaan enään mikään ongelma se galaksin keskustaan joutuminen.

Tiedeohjemia (ja eteenkin "tiede"ohjelmia) pitäisi aina katsoa sellaisen kanssa joka edes vähän ymmärtää asioista. Ei siis koskaan yksin jos ei osaa itse ajatella. Ne saattavat ahdistaa jos ei ymmärrä mistä oikeasti on kyse.

Yhteistyössä