H
hihhuli
Vieras
isoäidin piti tulla hoitamaan mutta joutui onnettomuuteen. kuoliko myös mummu? mä kuulin tän tänään ja mulla on kokoajan paha mieli. lapsparka,toivottavasti ei ole kärsinyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miero:tää on urbaani legenda. vanhemmat lähtee lomalle ja jättää vauvan syöttötuoliin luullen mummu juuttuneen ruuhkaan. mummu onkin joutunut onnettomuuteen ja vauva kuolee syöttötuoliin tuolla välillä. kotiin palatessaan nuori pari löytää syöttötuolista nälkään ja janoon kuolleen vauvan.
Alkuperäinen kirjoittaja hölynpölyä!:Alkuperäinen kirjoittaja miero:tää on urbaani legenda. vanhemmat lähtee lomalle ja jättää vauvan syöttötuoliin luullen mummu juuttuneen ruuhkaan. mummu onkin joutunut onnettomuuteen ja vauva kuolee syöttötuoliin tuolla välillä. kotiin palatessaan nuori pari löytää syöttötuolista nälkään ja janoon kuolleen vauvan.
EIHÄN KUKAAN NYT OIKEESTI TEE NOIN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:tuo otsikko on paha :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:tuo otsikko on paha :xmas:
mä hainkin sitä että oliko vauva pudonnut vai sit kuollut vaan kitumalla janoon. mutta niin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:tuo otsikko on paha :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:tuo otsikko on paha :xmas:
Mä tääl kans pohdin, jotta kualiks se syättötualiki... :xmas: