mitä tapahtui sille lapselle jonka vanhemmat jättivät syöttötuoliin ja joka sitten kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhuli

Vieras
isoäidin piti tulla hoitamaan mutta joutui onnettomuuteen. kuoliko myös mummu? mä kuulin tän tänään ja mulla on kokoajan paha mieli. lapsparka,toivottavasti ei ole kärsinyt.

tää on urbaani legenda. vanhemmat lähtee lomalle ja jättää vauvan syöttötuoliin luullen mummu juuttuneen ruuhkaan. mummu onkin joutunut onnettomuuteen ja vauva kuolee syöttötuoliin tuolla välillä. kotiin palatessaan nuori pari löytää syöttötuolista nälkään ja janoon kuolleen vauvan.

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
tää on urbaani legenda. vanhemmat lähtee lomalle ja jättää vauvan syöttötuoliin luullen mummu juuttuneen ruuhkaan. mummu onkin joutunut onnettomuuteen ja vauva kuolee syöttötuoliin tuolla välillä. kotiin palatessaan nuori pari löytää syöttötuolista nälkään ja janoon kuolleen vauvan.

EIHÄN KUKAAN NYT OIKEESTI TEE NOIN!!!

Siis se urbaanilegenda missä vanhemmat olivat lähdössä etelään ja mummo tuli taksilla hoitamaan vauvaa. Vanhemmat jättivät vauvan kotiin nukkumaan ja mummo soitti olevansa tulossa paikalle ja vauva jäi yksin. Mummon taksi joutui onnettomuuteen ja kun vanhemmat palasivat oli vauva kuolleena kotona.

Tästä menee monenlaista versiota.

Oletteko katsoneet elokuvan: pitkä kylmä kesä??
Siinä äiti jättää lapsen pinnasänkyyn ja naapurille lapun että menis hoitamaan. Lähtee sit piiiitkälle matkalle. Naapurikin on lomalla.. Tulee kuukauden päästä jne... Snift!!

Alkuperäinen kirjoittaja hölynpölyä!:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:

EIHÄN KUKAAN NYT OIKEESTI TEE NOIN!!!

no elä sano! eihän tuop kamalalta kuulosta että lapsi odottaisi minuutin pari,mä luulen että monikin niin tekee. jätetäänhän niitä lapsia muutenkin yksin kotiin. aina voi sattua jotain,onneksi näin sitten ei ole tapahtunut.