Mitä tänään teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ihana sadepäivä :heart: Tänään pojalla leffapäivä ja kohta mennään kauppaan ostaa karkkia :) :) Mä laiskottelen kuten oon koko loman tehnyt, ehkä vois pyykkiä pestä. Jos oikein innostun niin järjestän vaatekaapin..

Ai täällä pitäis olla ihan aurinkoista... Noo, kauppaan mennään kohta ja sitten mulla ois makkarissa tuollaisen valokuva/tärkeät paperit/ yms kaapin järjestelyä. Jos aurinkoa riittää niin sit sen jälkeen petivaatteiden vaihto tohon meiän makkariin (eilen siivosin muut huoneet).

Esikoisella tänään päivällä kaveri, pienein toivottavasti nukkuu 3 tunnin unet ;)

Meillä ihana kesäpäivä, kunhan saan peban ylös sohvasta, eli tän kahvikupillisen jälkeen, lähdetään leikkipuistoon, koko päiväksi. Eväät mukaan ja vaihtovaatteita ja hops.

Illalla mulla tiedossa rankkaa treeniä ja ehkä rentoutumista porepaljussa.

Hyvää huomenta, mie lähen kohta kaupungille äidin kanssa, käyn varmaan kirjastossa.
Otan muutenkin rennosti tänään. :)
Sateinen ja harmaa päivä taas näyttäisi olevan.

Täällä on ihan jees ilma.

Ajattelin, et jos leikkelis vähän tuota pensasaidan alkua tuolta pihalta. Sitten leikkais ruohon. Illaksi sitten töihin. Lapset saa hengailla siinä sivussa tuossa pihalla.

Johonkin rakoon ulkoillaan, hommaa hidastaa hieman kun vaunujen sateensuoja on kadonnut ja arvon baby ei pidä epämääräisistä suojausviritelmistä =)

Sit pitäisi tyhjentää vaatehuone ja varmaan kipata puolet kamppeista roskikseen. Ja leipoa tyttöjen kanssa, rakentaa maja ja touhuta. Ihanaa kun ei oikeasti tarvi lähteä mihinkään.

Vettä sataa, kuinkas muuten. Lähetään muksujen kaa uimahalliin kun ei rannalle päästä. Pirun kylmääkin, eilen jo katselin verkkapuvut esille loppu "kesäksi". Kirpputorilla aattelin kans pyörähtää siivoomassa pöydän jonka laitoin viikonloppuna. Ne menee hetkessä ihan sekasi isoksi mytyksi jota kukaan ei jaksa penkoa..

pyykikone pesee pyykkiä, itse leivoin patonkeja,ja paistoin lounaalle pinaattilettuja ja tein maitokastikkeen seuraksi.
jos kävi pikaseltaan hyppimässä ulkona rapakoissa muksujen kanssa niin maistus sitten ruokaki ja päikkärit.

Mitä Pitäis tehdä? No, siivota. Pestä lattiat, pyykätä, tiskata, jne. Mutta mitä mä tänään teen? Varmaan istun tässä koneella ja jossain vaiheessa heitän pitkälleen sohvalle :P Isompi lapsi tulee vasta myöhemmin kotiin ja vauva on ihanan helppo tapaus. Senkun nukkuu vaan ja syö välillä !

Koputan muuten puuta nyt, .. aina kun ihastelen ääneen vauvan helppoutta niin se kostaa sen. Huutaa 5 tuntia putkeen tai muuta vastaavaa. Kakkaa mun päälleni jne.

• Tykkää
Reactions: Minskii
Ei me mitään erityisempiä aiottu tänään tehdä. Poika filmailee ja tyttö katsoo Risto Räppääjää.
Iltapäivällä meille pitäisi tulla vieraita.

Melko tylsä sadepäivä. Sunnuntaina siivottiin,joten ei ole siivottavaa,pyykitki on pesty ja viikattu.Lapset kattoo muumeja ja isoin (7v) härnää pienempiä.

Osa vaatekaapeista on vähän sekaisin,ne vois joskus jaksaa laittaa kuntoon,mutta nyt vaan jotenki väsyttää. Kohta ruoka ja pienet unille,sitte voin ite torkkua sohvalla.

Me lähetään just nyt vaunuileen elämämme ensimmäistä kertaa with cildren :D....kääk! Tunnelma on korkeella, jotain on hukassa, vettä sattaa solkenaan - ji-haa, täältä tullaan :wave:!

Melko tylsä sadepäivä. Sunnuntaina siivottiin,joten ei ole siivottavaa,pyykitki on pesty ja viikattu.Lapset kattoo muumeja ja isoin (7v) härnää pienempiä.

Osa vaatekaapeista on vähän sekaisin,ne vois joskus jaksaa laittaa kuntoon,mutta nyt vaan jotenki väsyttää. Kohta ruoka ja pienet unille,sitte voin ite torkkua sohvalla.

Mun piti eilen siivota vaatekaapit, mut en jaksanut. Pelkkä ajatuskin väsyttää... Pitää laittaa tytön kaapista pienet vaatteet pois ja äitin kaapista isot vaatteet. :D Onneks ei toisinpäin!

Yhteistyössä