Mitä tänään syötäisiin?

Varmaankin revittyä possua ja perunamuussia tai riisiä tai sitten kinkkutomaattikastiketta.

Vihdoin ja viimein sain tehtyä sen lasagnen, jota jo viime viikolla suunnittelin. Tai no uunissa se vasta on.
Ensimmäisen kerran tein siihen tomaatti- ja juustokastikkeen itse. Toivottavasti on hyvää :)

Olin tulossa mököttämään, että "TAAS jotain jauhelihasta", mutta mä taidankin ostaa myös lasagnelevjä samalla, kun kipaisen kaupasta maitoa. Siinä ei iänikuinen jauhelihakaan haittaa. :)

• Tykkää
Reactions: Mamma91
Mää en todellakaan tiedä !! Mua ei ole nyt moneen päivään kiinnostanut pätkääkään ruuanlaitto. Mä en ole koskaan ollu mikään keittiöihme, ja tympii aina syödä samoja ruokia.

Jos voittaisin lotossa niin en enää ikinä/ harvoin tekisin itse ruokia >:O

Terveellisyyden huipentumana tarjoilen tänään ranskalaisia ja nugetteja! Lautaselle vähän tomaattia ja kurkkua väriä antamaan...;) Maanantaimasennus siis iski, huomenna panostan taas ruoanlaittoon:)!

Tänään lounaaksi eiliset lihapullat, perunan jämät salaatin kera, illalla perunammuussia ja kalapuikkoja ja höyrystettyjä vihanneksia. Huomenna makkarakeittoa, ja joku päivä on sitten kanakastiketta riisillä ja salaatilla. :)

Yhteistyössä