Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:Kesäkeittoa,mä niin tykkäisin,muut ei (kummaa porukkaa) :kieh:
Samma här!
Mies ei taitais laittaa suuhunsa, jos tekisin... :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:Kesäkeittoa,mä niin tykkäisin,muut ei (kummaa porukkaa) :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei hajuakaan tähän aikaan vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Ajattelin kokeilla sitä Peppi pitkätossun voimavuokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei hajuakaan tähän aikaan vielä.
Heips tytsi! :heart: Mä oon ottanut nyt itsestäni niskasta kiinni ja yritän syödä pieniä annoksia pitkin päivää.. kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Katsotaan nyt, lähteekö näillä kilot pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei hajuakaan tähän aikaan vielä.
Heips tytsi! :heart: Mä oon ottanut nyt itsestäni niskasta kiinni ja yritän syödä pieniä annoksia pitkin päivää.. kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Katsotaan nyt, lähteekö näillä kilot pois.
Älä sä nyt mistään kiloista huolehdi, hyvänen aika.![]()
Kamalaa, ei oo kahta viikkoakaan enää.. tekee ihan pahaa kun ajattelee.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei hajuakaan tähän aikaan vielä.
Älä sä nyt mistään kiloista huolehdi, hyvänen aika.![]()
Kamalaa, ei oo kahta viikkoakaan enää.. tekee ihan pahaa kun ajattelee.
No en mä nyt muuten huolehtiskaan, mut arvaa oliko kiva kommentti M:n mummulta: Ei tää pusero sulle mahdu, kun sulla on noin läski maha ja käsivarret. Pikkasen alkoi mietityttämään oma kehonkuva. :kieh:
Mä yritän olla kyllä miettimättä liikaa vielä koulua..hyvin se menee... selvittiinhän me hengissä edellisestäkin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No onpas ihme lyyli!!!!!!!!!!!!:headwall: :headwall:
Mitä mieltä oot, pitäskö mun ostaa joku koululaukku, semmonen isompi?
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No onpas ihme lyyli!!!!!!!!!!!!:headwall: :headwall:
Mitä mieltä oot, pitäskö mun ostaa joku koululaukku, semmonen isompi?
No HÄN on aina oikeassa! Vois juu olla parempi..ei sitä tiedä, kuinka paljon joutuu kirjoja kantamaan (ja osteskelemaan), joten kai se on viisainta heti hankkia. Mä meinaan pärjätä mun ruskealla olkalaukulla viime vuodelta.