Mitä tämä oikein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oli?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oli?

Vieras
Hei

Soitin eräälle ystävälleni, jonka kanssa viimeisestä puhelusta on jo aikaa. Ollaan kuitenkin pystelty ystävinä/kavereina.
Yllätys oli kuitenkin suuri. Ystäväni kehui puheenaikana, kuinka nuorekas, kaunis hän on verrattuna moniin muihin naisiin. Kuinka miehet haluaa häntä jne.
Kertoi kuinka paljon on rahaa ja mitä aikoo seuraavaksi ostaa. En ole aikaisemmin kohdannut tällaista hänen suustaan.
Kertooko kyseinen puhetapa heikosta itsetunnosta? Miksi hänen tarvitsi tuoda kokoajan itseään parempana esille? Itse en tosiaankaan kehunut itseäni millään tavalla. Olen ollut pitkäaikaissairas jo kauan ja oma elämäni ei ole mennyt täysin hyvin ja enkä itsestäni liiemmin kertonut mitään puhelimessa. Kuuntelin vaan ystäväni puhetta..

no, mun tuttava joka oli ylipainoinen laihdutti rajusti lyhyessä ajassa. Sen jälkeen jutut alkoi pyörimään vai omassa ulkonäössä ja siinä kuinka häntä ihaillaan, kaikki miehet haluaa jne. Oman elämänkin löi mullinmallin vaihtu mies, työ, kaikki arvot meni uusiksi, enää kärkeä eivät pidä lapset ja perhe. Kaikki teot mitä tekee menee jossain äärirajoilla. Kaikki on niin korkealentosta, niinku arkea ei oliskaan. Minusta hän on sairastunut ja epäilen sairauden nimen olevan anoreksia. Tiedä sitten auttoko tarina sinua mutta tuli vaan mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
no, mun tuttava joka oli ylipainoinen laihdutti rajusti lyhyessä ajassa. Sen jälkeen jutut alkoi pyörimään vai omassa ulkonäössä ja siinä kuinka häntä ihaillaan, kaikki miehet haluaa jne. Oman elämänkin löi mullinmallin vaihtu mies, työ, kaikki arvot meni uusiksi, enää kärkeä eivät pidä lapset ja perhe. Kaikki teot mitä tekee menee jossain äärirajoilla. Kaikki on niin korkealentosta, niinku arkea ei oliskaan. Minusta hän on sairastunut ja epäilen sairauden nimen olevan anoreksia. Tiedä sitten auttoko tarina sinua mutta tuli vaan mieleen.

Kiitos kun vastasit. Mietin omassa tapauksessa olevan jotain, mitä hän peittää tällä puheellaan.