Mitä tämä mielestäsi tarkoittaa, parisuhdeasiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tapailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tapailija

Vieras
Tapasin miehen kuukausi sitten. Hullaantui minuun, tunne molemminpuolista, itse en sitä ihan suoraan tosin sanonut. Kuvailuja viime ajoilta ja parin päivänkin takaa; olen täydellinen nainen, hän haluaa minut, hänellä on rakastava sydän ja pitää juuri minunlaisestani yhdistelmästä, asun hänen sydämessään ja hänen mielestään mies on tyhmä jos päästää minut käsistään. Hän ei kuitenkaan ole tehnyt aloitetta seurusteluun, on sanonut että suhteeseen ei pidä suin päin rynnätä. Edellisen naisystävänsä kanssa alkoi heti seurustella kun tapasivat, parin kuukauden kirjoittelun jälkeen (asui ulkomailla). Me olemme tavanneet jo monta kertaa.

Jos hän haluaa minut ja olen niin täydellinen, miksei muka haluaisi seurustella? En ole nyt ihan vakuuttunut hänen pehmeistä puheistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapailija:
ja hänen mielestään mies on tyhmä jos päästää minut käsistään.

Mun mielestä ap kuulostaa aika varatulta?

Kuinka niin? Olen ollut varuillani ja tajunnut, että olen ehkä antanut vääriä signaaleja - että en olisi yhtä kiinnostunut. Kuitenkin kyselin seurusteluasiaa, en sitä että haluaako hän minun kanssani seurustella, vaan yleisellä tasolla keskustellen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapailija:
ja hänen mielestään mies on tyhmä jos päästää minut käsistään.

Mun mielestä ap kuulostaa aika varatulta?

Minä taas käsitin että tämä mies, jota ap tapailee, on tyhmä jos päästää ap:n käsistään..

Näin minäkin sen olisin ymmärtänyt. Miksei sitten halua varata minua itselleen!?

Vähän ylilällyä makeilua, mulla sois hälytyskellot ainakin sen verran, että en lähtis ihan täysillä heti vakavaan suhteeseen. Katsele ja kuulostele, jos kaikki ok, niin pieni odottelu ei haittaa.

Miehet tykkää avoimesta suhteesta,niin että nainen on pallo nilkassa mutta he itse vapaita menemään kenen kanssa haluavat.Niin se vaan on.Miksi sitoutua kun kaikki luontaisedut saa ilman sitoutumistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
haluaa pitää sinut varattuna ja itsensä vapaana.

Tätä mietin myös kun tajusin, että vapaa nainenhan minä tässä olen. Mies on myös sanonut, että kun on kiinnostunut jostain niin keskittyy vain häneen. Ja että muilla ei ole sijaa tässä kuviossa, on ihan myyty ja sukat pyörii jaloissa minun vuokseni.

En aio kysellä asiasta enempää, katselen jokusen viikon, jos ei tee ratkaisuja, alan elää myös kuten vapaa nainen. Kuukauden ajan olen ollut häneen käytännössä sitoutunut kuin seurustellessa. Joka ilta pitkiä puheluita jne.

Miksi ei voisi olla tosissaan kanssasi?

Kun minä tapasin nykyisen mieheni, niin alotettiin treffailu ihan kahvittelulla yms. Mies asui ulkomailla, kävi suomessa (=koti samalla paikkakunnalla missä minä asun) noin kerran kuukaudessa. Kun hän oli ulkomailla, niin soiteltiin suht. tiiviisti. Tavattiin syksyllä, ja ensimmäisen kerran mies sanoi, että tykkää minusta, seuraavana keväänä. Siitä muutama kk eteenpäin, sanoi että rakastaa, ja kysyi aletaanko seurustelemaan. Alettiin, ja nyt muutama vuosi yhdessä eloa ja oloa takana.

Vaikka ei oltu aikaisemmin "sovittu" seurustelusta, niin olimme molemmat sitoutuneita toisiimme. Ollaan molemmat sitä tyyppiä, että jos jostakusta tykkää, niin siihen sitoutuu.

Myöhemmin ollaan asiasta juteltu, mm. oliko kummalakaan ketään muuta meidän treffailu aikana. Ei ollut. Kumpikaan ei silti halunnut tehdä mitään hätiköityä, alettiin siis seurustelemaan vasta, kun molemmat oli varmoja tunteistaan.

Kiira - ajattelin, että hän on aiemminkin tiennyt haluavansa alkaa heti seurustelevansa. Ehkä en kuitenkaan ole tarpeeksi täydellinen, kun ei halua minua yhtä nopeasti kuin halusi edellisen naisystävänsä. Joskus sanoi myös, että "en ole tainnut koskaan tuntea mitään tällaista" mitähän tuokin sitten tarkoitti.. olin flunssassa, kysyi minulta olenko rakkaudesta sairas.. Kyllä häntä rakastankin mutta enhän voi sitä sanoa, kun en tiedä onko hän samalla tasolla tunteissaan.

No jospa on vaan oppinu virheestään ja haluu nyt ottaa rauhallisemmin. Alkuhuuma sokaisee, joten haluu ehkä varmistella suhteella olevan hyvät mahdollisuudet. Toinen vaihtoehto on se, että pelaa sun kanssa... Tollasen miehen kanssa mä en kyl ois sänkyyn hypänny ennen kun molemmat tietää suhteen olevan seurustelua. Mut myöhästä katua, onpa ainakin testattu. :D

Kysy siltä mitä se haluaa ja aikoo? Ei sun omia tunteita tarvi ekana paljastaa, jos haluut verrata natsaako teidän ajatukset. :)

On sanonut, että olen aviovaimoainesta. Ja että ei harrasta seksiä ellei ole toisesta kiinnostunut. Tuntuu kuitenkin siltä, että roikottaa minua eikä tiedä mitä haluaa, puheistaan huolimatta.

Katsotaan miten käy.