S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:En tiedä, mutta siitä puljusta en ostais sohvaa. Kahdet kaverit osti lyhyen ajan sisällä uudet sohvat sieltä, toiset 2+3 hengen nätit sohvat, toiset divaani-mallisen. Ja molemmat palautti ne kuukausi ostamisen jälkeen. Pohja petti molemmista. Että kun tää toinen tuli ilmi, niin mun luottamus meni tuohon firmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:En tiedä, mutta siitä puljusta en ostais sohvaa. Kahdet kaverit osti lyhyen ajan sisällä uudet sohvat sieltä, toiset 2+3 hengen nätit sohvat, toiset divaani-mallisen. Ja molemmat palautti ne kuukausi ostamisen jälkeen. Pohja petti molemmista. Että kun tää toinen tuli ilmi, niin mun luottamus meni tuohon firmaan.
Meillä on sieltä kulmasohva ja on kyllä aivan mahtava! Ei mitään vikaa ja jämäkkää tekoa- tosin lähtöhintakin oli 2500e..
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:En tiedä, mutta siitä puljusta en ostais sohvaa. Kahdet kaverit osti lyhyen ajan sisällä uudet sohvat sieltä, toiset 2+3 hengen nätit sohvat, toiset divaani-mallisen. Ja molemmat palautti ne kuukausi ostamisen jälkeen. Pohja petti molemmista. Että kun tää toinen tuli ilmi, niin mun luottamus meni tuohon firmaan.
Meillä on sieltä kulmasohva ja on kyllä aivan mahtava! Ei mitään vikaa ja jämäkkää tekoa- tosin lähtöhintakin oli 2500e..
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:En tiedä, mutta siitä puljusta en ostais sohvaa. Kahdet kaverit osti lyhyen ajan sisällä uudet sohvat sieltä, toiset 2+3 hengen nätit sohvat, toiset divaani-mallisen. Ja molemmat palautti ne kuukausi ostamisen jälkeen. Pohja petti molemmista. Että kun tää toinen tuli ilmi, niin mun luottamus meni tuohon firmaan.
ottaako ne vanhaa sohvaa vaihdossa?