Mitä tämä käytös on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Ollaan nyt miehen kanssa seurusteltu puolitoista vuotta. Seurustelu alkoi aika huonolta pohjalta kun alkuaikoina kun vasta tapailimme, en ollut ainoa jota hän tapaili. Hän tapaili samaan aikaan silloin kolmea eri naista. Olihan se järkyttävää kun siitä sain tietää, mutta siitä on päästy yli ja luottamukseni palautui mieheen.

Nyt kuitenkin mies käyttäytyy oudosti ja epäilen hänellä olevan jotakin meneillään.

Ensimmäinen asia jonka huomasin muuttuneen, oli puhelimen käyttö. Hän on alkanut kanniskella sitä ihan joka paikkaan mukaan, vessaankin. Puhelimeen tulee myös puheluja oudoista numeroista, joita ei ole tallennettu puhelimen osoitekirjaan, ja joihin ei myöskään minun kuullen ikinä vastata. Ovat kuulemma kavereiden numeroita joita ei ole jaksanut tallentaa..
Myös ylitöissä mies on jatkuvalla syötöllä. Työ tosin on sellaista, jossa joskus ylitöihin joutuu jäämään, mutta vaikea kuvitella että kuitenkaan lähes joka päivä..
Tietokoneelta lähtiessään (jos minä en ole ollut paikalla) tyhjentää heti sivuhistorian. Jos olemme yhdessä tietokoneella, ei tyhjennä sivuhistoriaa koskaan. Sivuhistorian tyhjentää kuulemma jotta selain toimisi nopeammin, mutta tarviiko sitä tehdä muka monta kertaa päivässä?
On myös alkanut yht äkkiä tapailla miespuolista ystäväänsä melko tiiviisti, vietti jopa syntymäpäivänsä kahden tämän herran kanssa.. Minä en ole tuota miestä nähnyt kuin kerran tai kaksi seurustelusuhteemme alussa.

Mitä tästä kaikesta tulisi päätellä? Turha kysely aiheuttaa vaan kitkaa välillemme ja en haluaisi vahtimaankaan ruveta tai mitään viestejä penkomaan (tosin se on mahdotonta kun puhelin on lähes liimattu mieheeni..:-D). Odottelenko vain että jää joku kerta kiinni ja olen kuin en mitään epäilisikään?

Mun ukko ihan samalainen, ettei olis kenties sama mies ;D Joo ei oikeesti naurata, mut samat hommat tekee.Tosin ei kyllä vietä synttäreitä kaverinsa kanssa kahestaan ja töiden takia ei ole kerennyt kavereita nyt näkemään mutta tekstaa kokoajan ja koneelta poistuessaa tyhjentää selaushistorian.

No kyllä tässä noin niinku miessukupuolen edustajana on ikävä kyllä pakko todeta, että taitaa aloittajan miehellä olla "omat bisnekset" meneillään... joko sivusuhde "miespuolisen" ystävänsä kanssa tai sitten käy sihteeriopiston maksullisissa hupakoissa.

Tai sitten sillä on oikeesti suhde MIESPUOLISEN "ystävänsä" kanssa, sillä muistanap kuulleeni kaveriltani, että hänen naispuolinen ystävänsä menetti (100% heterona pitämänsä) aviomiehensä tämän salaiselle homo-rakastajalle.

Kolmas vaihtoehto on tietenkin se, että mies on jonkinlaisissa vaikeuksissa esim. uhkapelien tms. kanssa ja yrittää saada tilanteen näyttämään muulta... Eipä se totuus selviä muulla kuin sillä, että otat rohkeasti asian puheeksi.

...ja vielä mitä tulee selaushistoriaan, itse olen laittanut Firefoxista päälle sellaiset asetukset, ettei tallenna selaushistoriaa ollenkaan, vaan tyhjenee automaattisesti aina kun selaimen sulkee niin ei sitten tartte muistaa tyhjentää. :D

Olen yrittänyt hänen kanssaan asiasta puhua, mutta hänen vastauksensa kysymyksiini on ''en tiedä''. Hän ei siis tiedä miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy.
Välillä tekisi mieli lähteä vakoilemaan miestä hänen lähtiessään ''ystävänsä'' kanssa kahville tms. Toisaalta sitten taas tulisi huono omatunto sellaisesta vahtaamisesta.
Toisaalta taas pettäminen on pahempi kuin tietojen salaa urkkiminen..

Olisikohan kellään vinkkejä miten asiasta saisi täyden varmuuden?

No ite ku kysyn kaverin nimeä ku ei tekstaa ja ei kerro ni tahallee tekstailen kans jonkun kaa enkä kerro kenenkanssa, lapsellistako khyllä :D Harvoin kuitenkaa joku myöntää vaan että joo petän sua ku kysyy. Onks teil kuitenkin yhteinen talous,lapsia jne?

Alkuperäinen kirjoittaja meillä..;26096915:
No ite ku kysyn kaverin nimeä ku ei tekstaa ja ei kerro ni tahallee tekstailen kans jonkun kaa enkä kerro kenenkanssa, lapsellistako khyllä :D Harvoin kuitenkaa joku myöntää vaan että joo petän sua ku kysyy. Onks teil kuitenkin yhteinen talous,lapsia jne?

Kertoo kyllä aina jonkun nimen jos kysyn, aina joku mieskaveri sieltä muka soittelee. En kyllä ymmärrä miksei voi niihin sitten minun kuullen vastata..
Tällä hetkellä asutaan erikseen mutta yhteenmuutto on edessä. Vähän arveluttaa muutto jos hän jotain peliä pelaa..
Puhetta kun aiheesta oli ja kysyin suoraan pettääkö, tarjoutui jopa näyttämään puhelimensa viestit ja puhelutiedot mutta eihän siellä mitään ollut kun oli sen juuri tyhjentänyt! :D

Ootteko kauan seurustellu? Mullakin mies poistaa viestin samantien ja tallennettamia numeroita vastatuissa. Varmaa sama mies, tai on näitä muitakin :D Oon ollu omani kanssa jo 6vuotta ja kohta 2 lasta, mutta nyt vuoden ollut tuollainen.

Puoltoista vuotta oltu nyt yhdessä. Ehkä kuukauden tai reilu käyttäytynyt tällä tavalla. Kämppäkin on aina niin pirun siisti, ihmetyttää kun en ole ennen miehellä niin siistiä asuntoa nähnyt.
Sehän se sattuma oliskin kun sama mies olisi kyseessä. :D

Kyllä minä sen ymmärrän tottakai että mies jotakin salailee. Sitä ei voi tietää, onko kyseessä pettäminen. Voihan olla että hänellä on tosiaan muita vaikeuksia jonkun asian suhteen mitä sitten salailee. Hirvein tilanne olisi kun nyt jättäisin tämän rakastamani miehen ja myöhemmin selviäisi että kyseessä olikin aivan joku muu kun naisten kanssa vehtaaminen.

Yhteistyössä