E
Ei_jaksais_enää_yhtään
Vieras
Oon niin loppu tähän. Tyttö 3v,vapaapäivinä ei nuku päikkäreitä, ja nukahtaa illalla muutamassa minuutissa noin klo 21. Tarhapäivinä kun joutuu ne päiväunet nukkumaan, harvoin nukahtaa ennen yhtätoista. Sitten joudun aamulla väkisin herättämään kesken unien, ja kierre on valmis. Tottakai nukkuu hyvät päiväunet tarhassa, kun jää yöunet kesken. Ja illalla taas ei uni tule. Jne...
Olen puhunut asiasta päiväkodissa, ja kuulemma lepäämään mennään ja pois saa tulla jos ei puolessa tunnissa nukahda. Mut nukahtaahan se tietenkin.
Tuntuu vaan uskomattomalta, että onko tämä nyt lapsen parhaaksi kun yöunet jää viikolla aina liian lyhyiksi. Ja kieltämättä omaa pinnaakin kiristää kun ei jää juurikaan iltaisin omaa aikaa (asun lasteni kanssa yksin).
Jos tietäisikin, että tää on vaan joku vaihe, ei olis ongelmaa, mutta kestänyt nyt kohta puoli vuotta. Ja loppua ei näy...
Mitä tässä voi tehdä? Vai voiko mitään?
Olen puhunut asiasta päiväkodissa, ja kuulemma lepäämään mennään ja pois saa tulla jos ei puolessa tunnissa nukahda. Mut nukahtaahan se tietenkin.
Tuntuu vaan uskomattomalta, että onko tämä nyt lapsen parhaaksi kun yöunet jää viikolla aina liian lyhyiksi. Ja kieltämättä omaa pinnaakin kiristää kun ei jää juurikaan iltaisin omaa aikaa (asun lasteni kanssa yksin).
Jos tietäisikin, että tää on vaan joku vaihe, ei olis ongelmaa, mutta kestänyt nyt kohta puoli vuotta. Ja loppua ei näy...
Mitä tässä voi tehdä? Vai voiko mitään?