mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen synnyttäny 11kk sitten ja menkkoja ei viel ole näkyny (imetän edelleen),mutta nyt on ollu jo varmaan pari viikkoa semmonen olo et menkat alkais ja valkovuotoa tullu enempi,aina välil pitäny oikein käydä katsoon et nytkö ne alko.Ja nyt on muutaman päivän mahassa ollu semmonen ihme olo aivan ku joku painais koko ajan mahan päält( niinku olis liian tiukat housut et kiristää,mut ei kuiten ole)

Onko täs nyt niinku odotettavis menkat,vai mitä ihmettä?

hahaa..kohtalotoveri!!!mulla ihan sama..imettäny oon 7kk ja menkat ei oo alkanu!!!välillä luulen et mul on jotain synnytyksen jälkeisiä "komplikaatioita"kohdussa ku nipistelee...!!valkovuoto kans melko runsasta!!!vähän aikaan sit luulin et apua,jos oonkin taas raskaana,mut ei =) täytyy sanoo onnex!!kauhee paineen tunne vaan on vatsassa...ja pysyy..ja pysyy...

Itelläki käyny mieles et raskaanako,mut kun käytän pillereitä ja sit viel imetän,tokihan siitäki voi läpi päästä,mut en usko.
Jotain muuta tämä ihme olo nyt on,alkais nyt ne menkat tai tapahtuis edes jotain niin sais selkoa täst omast kropasta jotakin.

Yhteistyössä