mitä tää nyt sitte oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mie vaan

Jäsen
27.05.2004
428
0
16
elikkäs laskettu aika olis tossa ylihuomenna ja nyt on ruvennut olemaan tosi tukala olo. ja kaiken lisäks tuntuu et housut on kokoaika kosteet. voisko olla lapsvettä vai vaan normaalia valkovuotoo?

auttakaa ensikertalaista... :ashamed:

Minulla lorahteli kirkasta nestettä päivittäin 1-2 viikkoa ennen synnytystä. Kävin äitiyspolillakin testauttamassa olisiko lapsivettä, mutta tikkutestin tulos oli ettei ole. Sanoivat että voi olla vaan tosi nestemäistä valkovuotoa. Synnytys käynnistyi sitten osittaisella vesienmenolla, kuitenkin sitä siis tuli niin paljon että lätäkkö jäi lattialle. Vielä synnyttämään mennessäkin tikkutesti näytti ettei olisi ollut lapsivettä. Pari tuntia myöhemmin tulivat sitten loput vedet ja poika syntyi siitä 12 tunnin kuluttua. En tiedä sitten olisivatko ne aiemmatkin lorahdukset olleet lapsivettä kun kerran se testi näytti sitten tositilanteessakin minulla väärin.

Ihan kirkasta nestettä vai limaa?

Itse valuin (tiputtelin) sellasta limaa pari päivää ennen synnytystä, ja ilmeisesti olin tiputellut myös lapsivettäkin.

Joka tapauksessa se on ihan normaalia, että eiköhän tuo viikon sisään synny *amatöörin arvaus*.

Yhteistyössä