MITÄ tää nyt on??? APUA NY!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun mulla on nyt joku IHME juttu. Mua on pistänyt muutama hyttynen (mm.keskelle leukaa! |O ) ja niihin nousee tautiset paukamat, ja sitten mä raavin ne unissani rikki, silleen että siitä tulee järkyttävän ruma jälki. Siis siihen nousee aluksi ikäänkuin rakkula, ei semmonen normaali pieni paukama - vaan RAKKULA!

Nyt mulla on leuka ruvella, näyttää kun oisin kaatunut naamalleni asfaltille. Lisäksi nilkassa ja reidessä sama homma. Ja noi on perkeleeeeeeeen kipeitä |O |O |O

Ikinä ennen ei tämmöstää oo ollut. Voisko tämä liittyä jotenkin siihen, kun mulla on nyt järkyttävän paha siitepölyallergia päällä. Jos se jotenkin herkistää muillekin...ja tekee mut hyttysillekin allergiseksi... Tai jos se ilmassa oleva siitepöly ärsyttää ihosta noita tommosia kohtia, jotka on vähän "rikki" - ne pistokohdat. MITÄ? Ja mitä mä laitan noihin???

Saakeli, mä lähden lääkärille kohta kun sekoan noiden kanssa. En mä kehtaa mennä jumalauta ulos ovesta kun on leuka ruvella!!!

Aloitin just Duactit, yhen vasta ottanut. Mutta, joo... Saakelin saakeli!

No just olin sanomassa että ota allergialääkettä niin eiköhän se auta noihinkin =)

Mulla on Duacteja kaapissa mut en oo tajunnukkaan että sitähän voi ottaa nyt just tähän allergiahässäkkään .... meinasin että pitää käydä ostamassa jotain Zyrteckiä jotta sais tukkosuuden + aivastelut + nenän vuotamiset pois :/

onko niitä aina useempi lähekkäin? Voisko olla lintukirpun puremia? En tiiä onko kipeitä mut ainakin kutisee kauheesti, vähän niinku hyttysen piston näkönen mut isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No just olin sanomassa että ota allergialääkettä niin eiköhän se auta noihinkin =)

Mulla on Duacteja kaapissa mut en oo tajunnukkaan että sitähän voi ottaa nyt just tähän allergiahässäkkään .... meinasin että pitää käydä ostamassa jotain Zyrteckiä jotta sais tukkosuuden + aivastelut + nenän vuotamiset pois :/

Toivotaan että auttaa! Mulla on ihan hillittömät oireet. Koskaan ennen ollu tämmöstä. Limakalvot ihan rikki jo ja nenästä tulee verta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
onko niitä aina useempi lähekkäin? Voisko olla lintukirpun puremia? En tiiä onko kipeitä mut ainakin kutisee kauheesti, vähän niinku hyttysen piston näkönen mut isompi.

Ei kun mä näin kun mua pisti, tai kaks noista. Ja niihin tuli tommonen ihme reaktio heti... Olen mä ennenkin reagoinut vähän näihin ensimmäisiin hyttysenpistoihin, sit kun niitä tulee kesän myötä enemmän niin ei niistä enää tule pahoja. Mut ei ne ennen näin pahoja oo ollut.

Ja muutenkin jotain ihme hommia, jos mä raavin hiukkaakaan jostain, niin koko alue lehahtaa kirkuvan punaiseksi PITKÄKSI aikaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jospa siinä on herpes? mun miehelle tulee se aina leukaan.

Ei se kyllä semmosta ole. Kun se tulee noista pistoista ihan selkeästi.

Joku allerginen reaktio? tai bakteereja mennyt siitä sisään? Laita desinfiointiainetta ja hydrokortisonia.

muistelisin kuunnelleeni uutisista pari päivää sitten, että suomeen on tullut ulkomailta joku uusi hyttyskanta ja se aiheuttaa ihmisille epätavallisen voimakkaita allergiareaktioita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muistelisin kuunnelleeni uutisista pari päivää sitten, että suomeen on tullut ulkomailta joku uusi hyttyskanta ja se aiheuttaa ihmisille epätavallisen voimakkaita allergiareaktioita.

Ihan tosi? Kyl tässä joku juttu nyt on, ei tämmösiä reaktioita saakeli olekaan... Hemmetin hyttyset! Pakko käydä hakemassa tujut myrkkyarsenaalit kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
mulle tulee kans ensimmäisistä pistoista tuollasia reaktioita.. joka hemmetin vuosi :snotty:

YES!!!! Mä en olekaan ainut tämmönen hybridi... :snotty: Kestääkö kauanki? Siis miten nopeesti noi paranee... ja mitä oot laittanut niihin?

sibicortia(kirjotetaakse ees noin????? ) ja kyl se aikasa vie :whistle: mut yritä oikeesti olla raapimati niitä..

mulle tulee kans ensimmäisistä pistoista tuollasia reaktioita.. joka hemmetin vuosi :snotty:

YES!!!! Mä en olekaan ainut tämmönen hybridi... :snotty: Kestääkö kauanki? Siis miten nopeesti noi paranee... ja mitä oot laittanut niihin?

sibicortia(kirjotetaakse ees noin????? ) ja kyl se aikasa vie :whistle: mut yritä oikeesti olla raapimati niitä..

Okei... Mut voi saatana tämmöstä!!!! |O Ja jumalauta naamassa vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

näin. jotain ärhäköitä hyttysiä tänä vuonna.

Yhteistyössä