On tää ny vaikeeta :/ (juhlista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
Onkohan mun ihan aiheellista loukkaantua:

Mummu on lupautunut ottaan lapsia lauantai-iltana hoitoonsa, kun meillä on häät. No, ensin se menee ite likkojen lenkille ja saunailtaan. Hakee joskus ilta-, yömyöhällä sitten lapsia. Ja sunnuntaina mummun pitäis mennä ylitöihin puoli 2. Äsken just oli lupautunut :o
Meidän vanhempien on tarkoitus yöpyä hääpaikalla ja nautiskella olostamme, harvoinhan tuollaisia juhlia on!

En mä nyt ymmärrä, miks sen mummun piti vielä ylitöihin lupautua :( Ihan kiireeks vetää muutenkin..
Mitä mahtaa meijän juhlista tulla.<br><br>

No siis miten te yleensä kerkeette sinne häihin vai meettekö lasten kans ja mummo sieltä hakee? Ei oo mummo aatellu kyl ollenkaan.

Ja jännityksellä odotan montako "mummolla ei ole velvollisuutta hoitaa lapsenlapsia"- kommenttia tähän pinoon tulee... :whistle:

on aiheellista kyllä loukkaantua jos kerran teille lupasi ensin ja sit meneekin ylitöihin. saisitteko jostain toisen lapsenvahdin ettei tarvii ammusta alkaa vahtiimaan kelloa?
mun äiti sit taas pyytää rahaa joka kerran kun vahtii lapsia eikä sillonkaan vahdi kunnolla vaan pelaa tietskalla pasianssia :o
ei varmaan vaikea uskoa ettei meidän äitiä pyydetä lapsenvahdiksi ellei ole ihan ihan pakko :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:43 Powerpuff Girls kirjoitti:
Eikö lapset sitten voi olla häissä mukana? Ettekö ole kutsuneet mummua juhliin?
Mimmoiset juhlat teillä sitten oikein on?
Lapset on häissä mukana, mutta ne pitäisi mummun hakea pois, että pääsisivät nukkumaan. Tämä mummu ei kuulu näihin häihin. Omat vanhempani toki tulevat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:44 JuiceFani kirjoitti:
No siis miten te yleensä kerkeette sinne häihin vai meettekö lasten kans ja mummo sieltä hakee? Ei oo mummo aatellu kyl ollenkaan.

Ja jännityksellä odotan montako "mummolla ei ole velvollisuutta hoitaa lapsenlapsia"- kommenttia tähän pinoon tulee... :whistle:

Ei ole mummon velvollisuus hoitaa lapsenlapsiaan :whistle: :ashamed:

Ihan pakko :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:48 TaikaWiitta kirjoitti:
Tää hoitojärjestely sovittiin kuukausi sitten! :attn:

Kyllä mun mielestä pitäisi pysyä siinä mitä on sovittu eikä sitten hommata itselleen muita menoja. Enkä tarkoita, että mummulla on hoitovelvollisuus vaan sitä, että on hoitaja kuka tahansa niin sovitussa pitää pysyä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:45 pyörremyrsky kirjoitti:
on aiheellista kyllä loukkaantua jos kerran teille lupasi ensin ja sit meneekin ylitöihin. saisitteko jostain toisen lapsenvahdin ettei tarvii ammusta alkaa vahtiimaan kelloa?
mun äiti sit taas pyytää rahaa joka kerran kun vahtii lapsia eikä sillonkaan vahdi kunnolla vaan pelaa tietskalla pasianssia :o
ei varmaan vaikea uskoa ettei meidän äitiä pyydetä lapsenvahdiksi ellei ole ihan ihan pakko :kieh:

:o siis mummo :o No joo yleensä kai mummot on iloisia ku saavat lastenlasten kans olla. No teil on erilainen mummo.

:laugh: mä siis tajusin ensin, että meet ite naimisiin! Ja ihmettelin asennetta, kuinka mummu kelpaa lastenhoitajaksi muttei vieraaksi...
Joskus on vaan aivot narikassa, sori :whistle:
Kyllä on aihetta loukkaantua, jos ensin on teille lupautunut lastenhoitajaksi ja sitten järjestää muuta touhua itselleen...
Jos olisi mahdollista saada joku muu hoitaja niin ilmottaisin siitä mummulle päivää ennen tai vasta lauantaina ettei kiitti tarvikaan, saatiin toinen hoitaja :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:59 JuiceFani kirjoitti:
\

:o siis mummo :o No joo yleensä kai mummot on iloisia ku saavat lastenlasten kans olla. No teil on erilainen mummo.

Kyllä nuo mummotkin erilaisia on.
Meidän mommo kun ei edes ota lapsenlapsiaan hoitoon, hällä on kaikkee muuta puuhaa :whistle:
Kaks kertaa olen erehtyny kysymään, ja kolmatta kertaa en edes kysy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:45 TaikaWiitta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:43 Powerpuff Girls kirjoitti:
Eikö lapset sitten voi olla häissä mukana? Ettekö ole kutsuneet mummua juhliin?
Mimmoiset juhlat teillä sitten oikein on?
Lapset on häissä mukana, mutta ne pitäisi mummun hakea pois, että pääsisivät nukkumaan. Tämä mummu ei kuulu näihin häihin. Omat vanhempani toki tulevat.

Ahaa. Tää selittää jo vähän. Ilmeisesti alusta alkaen on ollut tarkoitus, että mummu hakee lapset vasta illalla. Teillä on vaan kovin energinen mummu, jos meinaa kaikki menot jaksaa ja seuraavan päivänä vielä töihin. Mitenkä kauan te sitten olitte aatelleet sunnuntaina jatkaa juhlia, jos puoli 2 on liian aikaisin?

Ainoo mikä tässä mua häiritsee on toi saunailta, kuulostaa kostealta :/

Kurja tilanne, mutta ei niitä ylitöitään aina voi valita. Riippuu vähän siitä, missä on töissä ja onko ollut muita mahdollisia ylitöihin jääjiä. Toisaalta onhan mummo voinut ajatella, että kyllähän te sieltä häistä jo puoleen päivään mennessä takaisin olette tulleet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:06 riks raks poks kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:59 JuiceFani kirjoitti:
\

Kyllä nuo mummotkin erilaisia on.
Meidän mommo kun ei edes ota lapsenlapsiaan hoitoon, hällä on kaikkee muuta puuhaa :whistle:
Kaks kertaa olen erehtyny kysymään, ja kolmatta kertaa en edes kysy.
joo olis kiva jos rahalla ei pelattais ku lapsista kysymys :ashamed: mut kyl se vaan on sit hyväksyttävä että kaikki mammat ja mummot ei olekaan niin innoissaan lapsenlapsista ja että oma elämä vie mennessään. mutta siis mun äiti ei ole edes töissä niin vähä harmittaa sen asenne. :'(

Yhteistyössä