Mitä ***** tää mies taas meinaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Perjantaina vietettii eka yhteinen yö, tapailtu ollaan reilu kk.
Lähin hänen luotaan iltapäivällä kotiin, hän soitti vartin päästä perään että on jo ikävä ja ei oo koskaan ennen soitellu tällee heti perään, sanoi tykkäävänsä musta todella paljon jne..

Tänään sit laitoin viestii et tulisko meille, kun lapset ei ois kotona ni vastas vaan näin: Ei ole mitään suunnitelmia.katsotaan.

Ja nyt ei oo kuulunu mitää?! (viesti laitettu aamusta ) Mitä tässä nyt pitäis ajatella?!

Nii juu me oltii sovittu et ilmottelen kunhan vien lapset isälleen.

Enempää en tosiaan viestiä laita tai soita, mutten tahtois täällä ootellakkaa et soittaako hän vai ei :/

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Nii juu me oltii sovittu et ilmottelen kunhan vien lapset isälleen.

Enempää en tosiaan viestiä laita tai soita, mutten tahtois täällä ootellakkaa et soittaako hän vai ei :/

älä oottele.teet mitä huvittaa sit jos ilmoittaa itsetää ni katot ehdittekö treffaa vai ette.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja selvä pyy:
no se sai jo sulta sen mitä halusikin, ja eikun seuraan yhn kimppuun :)

samaa meinasin just laittaa.

Jos näin olis, niin miksi olis vaivautunu soittaan heti perään ap:n lähdön jälkeen? Jos onki loukkaantunu, kun ap:sta ei olekkaan eilen kuulunu mitään ja ite soitti heti oitis lähdön jälkeen...

En kyllä minäkään enempää heti kyselis perään, pallo on vähän niinku siellä päässä nyt...

No jos sitä alkoki pelottaan? Anna sen rauhassa ajatella asioita, kyllä hää ottaa yhteyttä kun on valmis :) Miehet on vähän tollasia herkkiksiä, niiden pitää antaa olla rauhassa välillä. Ite meinasin ryssiä meidän suhteen alussa kun mies halus olla rauhassa ja ajatella asioita niin minä olin koko ajan menossa sen luokse ja soittelin sille :/ Onneksi ei ahdistunut liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No, miksi ei olisi soittanut?'

Vaan onko se pakko uskoa että pillua se vaan halus :/

jos sillä on vaikka puheaika loppu niin ei voi soittaa eikä vastaa. ;) :D

muoks. siis tekstata. vastata voi jos ite soitat.

Itse laittaisin jonkun hienovaraisen viestin miehelle, ja jos ei siihen vastaisi, soittaisin ja kysyisin suoraan, missä mennään.

Minusta ei ole miehessä roikkumista tai liiallista innokkuutta, jos aikuinen ihminen haluaa selkeyttä ihmissuhteisiinsa, eikä mitään pelailuja. Itse en mitään pelailuja siedä. Jos mies ei sitä ymmärrä, ei hän ole minulle oikea mies, ja saa mennäkin.

Eikä tarvi vielä ajatella että pelkkää toosaa halus. Soitti varmaan kun sillä hetkellä tuntu niin hyvältä, mut jos sitten on vähän säikähtäny sitä tunnetta ja alkanu miettiin kaikkea että kun ne lapsetki tulee kaupanpäällisenä jne. Mut siis eihän se tarkota ettei se halua olla sun kans, varmaan täytyy vaan aluksi tottua ajatukseen. Käyppä lenkillä niin saat muuta ajateltavaa :)

Yhteistyössä