Pakkohan tän on jotenkin purkautua (riita päällä ).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tai en mä tiedä voiko tätä riidaksi kutsua, ei oikeastaan kun ollaan oltu puhelimessa kuitenkin ihan normi jutuissa sen jälkeen. Mutt.. joku tilanne kuitenkin.

Mies tuli tänään kotiin puolilta päivin, ja on kotona kolme kokonaista päivää (mitä luksusta, oon odottanut kuin kuuta nousevaa!! ) No mutt, kuten ensimmäinen yhteinen kotipäivä yleensä, vähän sellasta puoli möksähtänyttä meininkiä varsinkin kai multa. Molempia väsyttää ja mua supisteli kun olin heti aamusta taas kärrytellyt lasten kanssa eskarille ja sitä rataa. Mun pomo sitt siinä soitti: oli joku sekaannus ja mulle oli laitettu töitä perjantaille vaikka en oo siis luvannut mennä. Ajattelin että jos mies tulee pe ajoissa töistä, voisin sen vuoron ottaakin: sama kai sen väliä, kerta nimi siellä listassa on jo. Kysyin mieheltä että katotko monelta oot kotona: ei hän tuu kotiin ennenkö lauantaina. No joo: yksi yö tähän viikkoon, mutta mulla tapahtu sisäinen romahdus. Mökötin tunnin ja sen jälkeen aloin itkemään ja jossain vaiheessa sanoin että mun pitänee järjestää elämäni sitt kai niin, että pärjään ilman miestä kun se ei ole koskaan kuitenkaan paikalla. Johon mies, että aionko mä erota. Kun en vastannut kysyi uudelleen ett haluanko oikeasti erota. Mä sanoin siihen että ei siihen mun haluja kysytä, että ihan on itse järjestänyt asiat siihen pisteeseen että mun jaksaminen ei kohta enää näe vaihtoehtoja. Mies sanoi ett kuulostan ihan siltä ett oisin jo päättänyt asian, enkä tiennyt mitä vastaisin joten sanoin että oon ajatellut katsella kesään asti, että muuttuuko mikään kun remontti etenee ja vauva syntyy ja sitä rataa mikä tietysti kuulosti ihan siltä että pidän meidän avioliittoa nyt ikäänkuin vähän mietintämyssyn alla, mitä taas välttämättä en tarkoittanut ollenkaan mutt niin mies sen otti.

Äh kun tulikin pitkä ja hankala sepustus. No mutt, tästä seuraa varma keskustelu illalla kunhan tulee kotiin... :/

:o ootte nyt rankassa vaiheessa, jos lisääntyminen tapahtuu samaan saumaan remontin kanssa. Kai tuo remontti yms on kumminkin yhteisesti sovittuja juttuja, eikä jommankumman "mutku mä haluun", että se kiristäis hermoja vielä enemmän kuin yleensä kun toinen on antanut periksi... ?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
:o ootte nyt rankassa vaiheessa, jos lisääntyminen tapahtuu samaan saumaan remontin kanssa. Kai tuo remontti yms on kumminkin yhteisesti sovittuja juttuja, eikä jommankumman "mutku mä haluun", että se kiristäis hermoja vielä enemmän kuin yleensä kun toinen on antanut periksi... ?

No remontti on pakollinen paha, kun haluttiin tää talo. :D Mutt joo, siis ihan tietoinen juttu se oli. Lapsikin oli tietoinen, joskaan en ehkä odottanut sitä ihan niin pian siitä päätöksen teosta (kun toi meidän aikaisempi yhteinen anto vähän odottaa itseään ) mutta ei se lapsi meitä stressaa kyllä, tää raskaus sen sijaan ihan varmasti.

Ainoa mikä yllätti, oli miehen työoloissa tapahtunut muutos samoihin aikoihin kun tää talo ostettiin, itseasiassa taisi olla sen jälkeen, joita se ei osannut itsekään kuvitella kun siihen hommaansa lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:hug: Eiköhän toi oo loppuraskauden/miehen reissuhommien/muun stressin laukasema fiilis - koittakaa nyt vaan rauhassa puhuu et missä mennään ja miltä teistä molemmista tuntuu

Järjellä ajatellen (nyt kun mä olen järjissäni, ainakin hetken ) mäkin luulen että se on näin. Tai tiedän. Ja tiedän senkin että pärjään ihan kivasti yksinkin näiden kanssa: onhan ne päivät täynnä työtä ja oon väsynyt, mutta ettäkö normaali oloissa se aiheuttaisi tälläistä stressiä, itkua ja hammasten kiristystä...??? Ei tosiaankaan. Ei oo koskaan ennen aiheuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
saitteko puhuttua ja unohditte eropuheet?

Ei vielä. Mies tuli kaverinsa ja remonttikuorman kanssa: ei siinä voitu puhua, ja nyt se lähti palauttaan lainapakettiautoa ja viemään samalla kaverin kotiin.

Mutta sain mä paljon puhuvan pitkän suukon. :ashamed:

Kyllä mä tiedän että se enemmin menee vaikka kaupan kassalle töihin kun menettää mut. Tai siis meidät tässä tapauksessa.
Siitä vaan en ole ihan varma, että haluanko mä sitä sille: epätyydyttävää työtä josta ei vähääkään nauti.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ei vielä. Mies tuli kaverinsa ja remonttikuorman kanssa: ei siinä voitu puhua, ja nyt se lähti palauttaan lainapakettiautoa ja viemään samalla kaverin kotiin.

Kyllä mä tiedän että se enemmin menee vaikka kaupan kassalle töihin kun menettää mut. Tai siis meidät tässä tapauksessa.
Siitä vaan en ole ihan varma, että haluanko mä sitä sille: epätyydyttävää työtä josta ei vähääkään nauti.

Voi, no, jos nuo helpottaisi kun vauva syntyy. Tsemppiä teille. Mites keittiö? Alkaako jo oleen valmista? Laitathan sitten kuvia :p

Oletko nyt tehnyt ihan tikusta asiaa. Kirjoitat omasta jaksamisesta, mutta kuitenkin kyse oli sinun töihin menosta. Kaiken kukkuraksi tuo työvuorosi oli ihan yllätys miehellekin. Kuitenkin miehesikin on töissä eikä missään rilluttelemassa, kun sinulla olisi tuo työvuoro.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Voi, no, jos nuo helpottaisi kun vauva syntyy. Tsemppiä teille. Mites keittiö? Alkaako jo oleen valmista? Laitathan sitten kuvia :p

Just tänään tuli viimeset kaapit, nyt on ruokailuhuone täynnä kasaamatonta kaapistoa.. Alotetaan kasaus huomenna. Laitan kuvia heti kun saadaan sinne vaikka edes osittäin valmista, yksi seinä tai jotain. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko nyt tehnyt ihan tikusta asiaa. Kirjoitat omasta jaksamisesta, mutta kuitenkin kyse oli sinun töihin menosta. Kaiken kukkuraksi tuo työvuorosi oli ihan yllätys miehellekin. Kuitenkin miehesikin on töissä eikä missään rilluttelemassa, kun sinulla olisi tuo työvuoro.

Ei tässä ollut mun työvuorosta kyse, vaan ylipäätään..aika paljon kaikesta. Sellaset jotka on mun kirjotuksia seuranneet, tuntee tilanteen.

Yhteistyössä