Mitä syötte tänään iltapalaksi?

mozzarella pitsa uuniin ja sipsejä jälkkäriks sitten kun likka saatu nukkuun. esikoinen yötä mummulla ja mies töissä joten levitän persettä sohvalla illan :p
 
Täällä kaikki niin kovin leipoo ja keittää... Minä raskaan ( ja tylsän ) työpäivän päälle syön ihan vaan marketista ostettua leipää, juustoa ja kahvi, lapset onkin matkoilla..
 
Minä en syö iltapalaa ollenkaan eli kahvit vain vetäisen naamaan. Keskimmäinen ja kuopus söivät jo ruisleipää ja juustoa, appelsiinituoremehua ja jugurttia. Esikoiselle tarjotaan myös ruisleipää ja sitten jotain muuta, sillä hän ei syö juustoa eikä jugurttia.
 

Similar threads

Yhteistyössä